2005-10-14, 22:22
Medlem
Nu är det snart en vecka sedan jag skickade mitt mail och fortfarande inget svar... Kanske borde skicka mailet på nytt? Samtidigt vill man ju inte vara för påträngande...
Citera
2005-10-14, 22:24
Medlem
Nordman_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paschendale
Då skrev jag kanske 7-8 jobbiga frågor som var 2 rader långa vardera. Kan tänka mig att Mats suckade djupt och tänkte att "nej det här orkar jag faan inte med"

Kan tänka mig att Mats vill lägga mycket av det gamla bakom sig. Han kanske tycker det är jobbigt att bli påmind om vissa saker än..
Citera
2005-10-14, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordman_88
Kan tänka mig att Mats vill lägga mycket av det gamla bakom sig. Han kanske tycker det är jobbigt att bli påmind om vissa saker än..

Måste nog säga emot dig där. Han har ju blivit påmind om allt ända sedan de började jobba ihop igen. Han har förmodligen inga som helst problem att prata om problemen som varit. Det har ju inte Håkan heller.
Citera
2005-10-14, 22:43
Medlem
Citat:
Måste nog säga emot dig där. Han har ju blivit påmind om allt ända sedan de började jobba ihop igen. Han har förmodligen inga som helst problem att prata om problemen som varit. Det har ju inte Håkan heller.

Men vad var det för frågor du ställde då?
Citera
2005-10-14, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KebabKungen
Men vad var det för frågor du ställde då?

Ja, jag kommer inte ihåg exakt. Om han nånsin trodde det skulle bli något Nordman igen och såna där grejor. Sen frågade jag Håkan om det inte kändes som hyckleri när han mitt under en av de tyngsta drogperioderna sjöng in "En Helt Ny Dag". Lite såna grejor. Inte allvarliga än de frågor han får från journalister.
Citera
2005-10-14, 23:52
Medlem
Citat:
Ja, jag kommer inte ihåg exakt. Om han nånsin trodde det skulle bli något Nordman igen och såna där grejor. Sen frågade jag Håkan om det inte kändes som hyckleri när han mitt under en av de tyngsta drogperioderna sjöng in "En Helt Ny Dag". Lite såna grejor. Inte allvarliga än de frågor han får från journalister.

Att inte Håkan svarade beror ju på att det mailet du skickade gick till Mats och han och Håkan hade ju ingen kontakt då.

Det kan ju anses som hyckleri när Håkan sjöng låtar som "En helt ny dag" mitt under en av de tyngsta drogperioderna av sitt liv - men jag skulle snarare tro att när han spelade in dessa låtar så förnekade han fortfarande för sig själv och andra att han verkligen hade problem eller så hade han intalat sig själv att hans problem då var förbi (vilket dom uppenbarligen inte var).
Citera
2005-10-15, 11:06
Medlem
Nordman_88s avatar
Citat:
Att inte Håkan svarade beror ju på att det mailet du skickade gick till Mats och han och Håkan hade ju ingen kontakt då.

Det kan ju anses som hyckleri när Håkan sjöng låtar som "En helt ny dag" mitt under en av de tyngsta drogperioderna av sitt liv - men jag skulle snarare tro att när han spelade in dessa låtar så förnekade han fortfarande för sig själv och andra att han verkligen hade problem eller så hade han intalat sig själv att hans problem då var förbi (vilket dom uppenbarligen inte var).

Det första alternativet låter mycket troligt. Innerst inne måste han väl ha ändå ha insett att han mådde skit under de "tyngsta" perioderna..
Citera
2005-10-16, 14:00
Medlem
Nordman_88s avatar
Om gudarna är med oss så visar kanske SVT 2 något framträdande med Nordman ikväll kl. 19.00 i "Veckans konsert: Festivalsommar".

Fast jag har inga höga förhoppningar..
Citera
2005-10-23, 12:32
Medlem
Nordman_88s avatar
Julafton en månad i förväg

Nu börjar det röra på sig igen!

Den 24:e november framträder bl.a. Nordman i en konsert för hemlösa i Domkyrkan i Västerås. Biljetterna kostar 200 kr för vuxen och 100 kr för barn.

Lägligt när man bor i Västerås..

Konserten lär ju bli helt akustisk??
Citera
2005-10-23, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordman_88
Nu börjar det röra på sig igen!

Den 24:e november framträder bl.a. Nordman i en konsert för hemlösa i Domkyrkan i Västerås. Biljetterna kostar 200 kr för vuxen och 100 kr för barn.

Lägligt när man bor i Västerås..

Konserten lär ju bli helt akustisk??

Ah!! Nordman_88 - din himla Tur-gubbe!!
Har du någon länk till det hela?
Citera
2005-10-23, 15:59
Medlem
Citat:
Apropå Förlist, exakt hur ser omslaget ut? Är det "tecknat"?

Här är en länk till en bild på framsidan av singeln:
http://www.tradera.com/auction/aid_18985334
Citera
2005-10-23, 18:39
Medlem
Nordman_88s avatar
Citat:
Ah!! Nordman_88 - din himla Tur-gubbe!!
Har du någon länk till det hela?

Inte mycket till artikel angående konserten, men ändå:

http://www.vasterasturism.se/artikel.asp?artikelId=398&strukturId=11&arkiv=true