2005-07-06, 17:05
Medlem
Nordman_88s avatar
Nordman spelar i Stadskampen den 23:e juli i Karlskrona. Glädjande, men jag hoppas att de väljer nåt nytt denna gång. Inte "Vandraren", "Ödet var min väg" eller "Allt eller ingenting".

Då de säkert bara får spela två låtar så är det ju en lågoddsare att "Allt eller ingenting" kommer med. Men jag vill se "Vila hos dig" nu, grymt mycket skönare...
Citera
2005-07-07, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordman_88
Nordman spelar i Stadskampen den 23:e juli i Karlskrona. Glädjande, men jag hoppas att de väljer nåt nytt denna gång. Inte "Vandraren", "Ödet var min väg" eller "Allt eller ingenting".

Då de säkert bara får spela två låtar så är det ju en lågoddsare att "Allt eller ingenting" kommer med. Men jag vill se "Vila hos dig" nu, grymt mycket skönare...

Kul att de ska vara med där! Håller förresten också med om det andra. Inget ont om "Allt eller inget" men någon annan låt borde också få chansen. Släpper dom en tredje-singel så borde det absolut bli "Vila hos dig" - den är helgjuten som singel!
Citera
2005-07-07, 20:00
Medlem
Citat:
Aja, det kommer fler chanser. Någon som var på plats i Furuviksparken??

Här är i alla fall något så ovanligt som en bra recension: http://www.arbetarbladet.se/local_article.php?id=319448&avdelning_1=111&avdeln ing_2=173&variabel=#
Citera
2005-07-08, 22:04
Medlem
Nordman_88s avatar
Härligt med en objektiv recensent iaf. Hoppas på mer sånt...
Citera
2005-07-08, 23:58
Medlem
puckots avatar
Någon här som har någon koll ang. biljettsläpp inför Sthlms-spelningen den 12 juli? Eftersom det närmar sig nu, så började jag undra lite hur det ligger till egentligen. Har inte sett något på Ticnet ännu, och hittar ingen info på Nordmans hemsida heller. Kanske kommer det under helgen nu?
Citera
2005-07-09, 08:29
Medlem
Nordman_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Någon här som har någon koll ang. biljettsläpp inför Sthlms-spelningen den 12 juli? Eftersom det närmar sig nu, så började jag undra lite hur det ligger till egentligen. Har inte sett något på Ticnet ännu, och hittar ingen info på Nordmans hemsida heller. Kanske kommer det under helgen nu?

Är det inte i själva verket gratis i Kungsan?! Man får väl höra med någon turistbyrå eller liknande.
Citera
2005-07-09, 09:18
Medlem
puckots avatar
Citat:
Är det inte i själva verket gratis i Kungsan?! Man får väl höra med någon turistbyrå eller liknande.

Jag mailade och enligt Mats så ska man köpa biljetten på plats. Dock hade han tydligen ingen koll på vad det skulle kosta, men det kan väl inte röra sig om mer än 200kr högst kanske, eller kan det vara bäst att ta med sig mer pengar? Men klart ännu bättre om det faktiskt skulle vara gratis, vad fick dig att tro det?

Vet du ungefär vilken tid dom börjar? Så det är garanterat att man inte missat nåt. Jag passade på att fråga Mats om det också, får vi se om han svarar.
Citera
2005-07-09, 09:30
Medlem
puckots avatar
Citat:
Jag mailade och enligt Mats så ska man köpa biljetten på plats. Dock hade han tydligen ingen koll på vad det skulle kosta, men det kan väl inte röra sig om mer än 200kr högst kanske, eller kan det vara bäst att ta med sig mer pengar? Men klart ännu bättre om det faktiskt skulle vara gratis, vad fick dig att tro det?

Vet du ungefär vilken tid dom börjar? Så det är garanterat att man inte missat nåt. Jag passade på att fråga Mats om det också, får vi se om han svarar.

Jag gjorde en sök på Ticnet, och där hade tydligen ett biljettsläpp gjorts för spelningen på Orust ikväll, och där kostade biljetten 190kr. Så då tänkte jag att, då är det väl förmodligen samma pris på Sthlms-spelningen med? Sen kan man ju undra varför dom valt att inte ha något biljett-släpp för Sthlm på Ticnet också?
Citera
2005-07-09, 12:26
Medlem
puckots avatar
Nu hittade jag lite info. Saxat från www.kungstradgarden.se

Park Puls Live - Nordman

12 juli klockan 19:00

Konsert med Nordman! Direktsändning i P5 Radio Stockholm 103,3

Men det står inget om priser vad jag kan se, så det kanske är gratis trots allt.
Man kunde ju alltid maila dom och fråga.
Citera
2005-07-09, 12:50
Medlem
Nordman_88s avatar
Citat:
Nu hittade jag lite info. Saxat från www.kungstradgarden.se

Park Puls Live - Nordman

12 juli klockan 19:00

Konsert med Nordman! Direktsändning i P5 Radio Stockholm 103,3

Men det står inget om priser vad jag kan se, så det kanske är gratis trots allt.
Man kunde ju alltid maila dom och fråga.

Jag har mailat sidan du hittade ovan och Stockholms tursistbyrå, väntar på svar bara...
Citera
2005-07-09, 13:09
Medlem
puckots avatar
Citat:
Jag har mailat sidan du hittade ovan och Stockholms tursistbyrå, väntar på svar bara...

Jag har också mailat iochförsig. Fast bara Kungsträdgården.

Får väl se vem som får svar först.
Citera
2005-07-09, 16:20
Medlem
Nordman_88s avatar
Japp, som jag trodde är det helt gratis. En timmes gig utan kostnad är ju underbart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in