Han kanske börjar att inse hur det är slut med musiken snart. Man ska hylla en duktig musiker som faktiskt inte vill nöta ihjäl på samma sätt som Jerry Williams. Pensionsålder kanske?
Gå med flaggan i topp kan vara roligare än att mer eller mindre långsamt bli en skugga av sitt forna jag. Och närmast tvingas bort genom att få färre och färre bokningar?
Skulle hemskt gärna vilja, men att göra det utan att offret blir uthängt är omöjligt. Tack för inbjudan att ändå äntligen få tala om vilket kräk han egentligen är. Vet massor om honom.
Jag antar att ni inte missat rubrikerna om att jag skrivit i ett mail att jag för sista gången framträtt med Lasse Stefanz. Det här vill jag rätta till.
Jag är en person som går på känsla. Ibland tycker jag till innan jag räknat till hundra. Det har hänt förr, det kommer hända igen. Jag kunde från min horisont i den skånska skogen inte drömma om vilken uppmärksamhet det här skulle väcka. Så här i efterhand var mitt mail till några vänner kanske inte helt välformulerat, allt blev på tok för drastiskt. Mailet nådde även en journalist som gjorde sitt jobb och meddelade sin redaktion vad jag påstått. Så var lavinen igång.
Jag ska vara ärlig, jag har känt mig ganska risig och varit sjukskriven. Till följd av detta blev jag tvungen att ställa in två spelningar i helgen. Det är inte ofta det händer och jag hoppas det inte sker igen.
Ni ska veta att jag i det läget är väldigt rörd över all uppmärksamhet och stöttning jag och bandet fått från er fans. Det vill jag snarast tacka för öga mot öga. Chansen kommer snabbt. När Lasse Stefanz kommande helg framträder först på Sandra i Kalmar och sedan i Oxie i Malmö finns jag med igen.
Att sjunga och stå på scen är det jag kan allra bäst och det vill jag fortsätta med så länge hälsan tillåter. Jag vill inte skiljas från bandet som i över 45 år varit en stor och viktig del av mitt liv.
När det gäller min sjukskrivning är det en privatsak, det hoppas jag att ni alla respekterar. Nu vill jag bara koncentrera mig på vår musik igen.
PS. Spelningen på Ekebo i Munka Ljungby som ställdes in förra helgen genomförs nu istället i februari. DS.
Alltså, mannen är väl inte riktigt stabil? Visst, gå på känsla men det känns lite som en efterhandskonstruktion. Man får inse konsekvenser av sina handlingar.
Alltså, mannen är väl inte riktigt stabil? Visst, gå på känsla men det känns lite som en efterhandskonstruktion. Man får inse konsekvenser av sina handlingar.
Stabil, nej. Han verkar klart på gång mot "dom sista djävla åren"
Senast redigerad av Mikojan 2012-11-21 kl. 20:31.
Det verkar riktigt illa nu, Olle och Stefanz ska spela i Oxie!!! Källa: pressmeddelandet några inlägg tidigare.
Hrmm...fast nu råkar ju ett väldigt stort och populärt dansställe ligga just i Oxie så egentligen är det inget konstigt,han borde sagt Törringelund istället....bara för att jag vet så skriver jag detta onödiga vetande
Hrmm...fast nu råkar ju ett väldigt stort och populärt dansställe ligga just i Oxie så egentligen är det inget konstigt,han borde sagt Törringelund istället....bara för att jag vet så skriver jag detta onödiga vetande
Säker på att han fick trauma och ångest för att han skulle spela i Oxie.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!