2005-04-14, 19:43
Medlem
Mystiqes avatar
Dum fråga men ja måste veta...vilken affär kan man köpa i GBG? Vill ha tag senast imorn...ska kombinera med HBW
Citera
2005-04-15, 10:24
Bannlyst
Jag undrar detsamma fast vartdet finns i stockholm ?

Jag har hört att det ska finnas på bilaffärer och järnhandlar och att det även finns i drivgasen till gräddsprutflaskor kanske bara snack me...
Citera
2005-04-15, 12:13
Medlem
ehhh? svårt att ta reda på? sist jag var i sthlm hitta jag det på åhlens city på köksavdelningen bland gräddsifoner.
Citera
2005-04-15, 12:17
Medlem
Vin och sprit affärer (essens butiker) brukar väl vara ett säkert kort? Bara fråga efter patroner till gräddsifoner.
Citera
2005-04-15, 12:23
Medlem
http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=199603
Sök vettja!
Citera
2005-04-15, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aa-aa
Jag undrar detsamma fast vartdet finns i stockholm ?

Jag har hört att det ska finnas på bilaffärer och järnhandlar och att det även finns i drivgasen till gräddsprutflaskor kanske bara snack me...

Bilaffärer: Den lustgasen du har i bilen är blandad med oljedimma - den ska du under inga omständigheter dra i dig!!

Järnhandlar: Visst, har de lite köksprylar så kan de mycket väl ha patroner.

Gräddsprutflaskor: Jajamen! Det svåra är att få i sig den pyttelilla mängden gas utan att inhalera ett par deciliter grädde! Plus att det blir dyrare än att köpa patroner.

Nä köp en gräddsifon med patroner på Duka, NK husgeråd, Verner&Verner... etc!
Citera
2005-04-15, 14:46
Medlem
Bloodhounds avatar
För i cepe jag postade ju en butik i den förra tråden du skapade.
Citera
2005-04-15, 16:04
Bannlyst
men alltså grädde är jue i fast form och lustgasen är gas hur gör man sprutar in massor grädde i munnen och sväljer och andas in och sådär hur mycket behövs det ?
Citera
2005-04-15, 16:22
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aa-aa
men alltså grädde är jue i fast form och lustgasen är gas hur gör man sprutar in massor grädde i munnen och sväljer och andas in och sådär hur mycket behövs det ?

Du sprutar inte in den i munnen, lustgas kan bara tas rektalt (alltså i stjärten). Hur fan skulle man kunna andas in massa grädde. *lol*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in