Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-11, 16:31
Medlem
Testade en snus och nickokicken var riktigt härlig och man kände sig avslappnad etc.

Bor utomlands i ett annat EU land och är endast i Sverige ett par månader om året.

Funtar på att köra en snus nån gång i veckan eller så bara för nickokickens skull och för att relaxa lite, t.ex. efter en lång dag.
(Har en dosa här)

Men grejen är, kör jag 1 gång i veckan, kommer jag att bli beroende efter ett tag, eller ska jag köra med längre mellanrum istället?

KANSKE inte heller någon ide att börja trots att man kanske vill, pga att man bor utomlands..

Och när kommer EU att ha ett möte för att diskutera snus och eventuellt göra det lagligt över hela EU?

Tacksam för svar.
Citera
2012-11-11, 16:40
Medlem
Medicinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tidameza
Testade en snus och nickokicken var riktigt härlig och man kände sig avslappnad etc.

Bor utomlands i ett annat EU land och är endast i Sverige ett par månader om året.

Funtar på att köra en snus nån gång i veckan eller så bara för nickokickens skull och för att relaxa lite, t.ex. efter en lång dag.
(Har en dosa här)

Men grejen är, kör jag 1 gång i veckan, kommer jag att bli beroende efter ett tag, eller ska jag köra med längre mellanrum istället?

KANSKE inte heller någon ide att börja trots att man kanske vill, pga att man bor utomlands..

Och när kommer EU att ha ett möte för att diskutera snus och eventuellt göra det lagligt över hela EU?

Tacksam för svar.
Är du bara ute efter att kicka på nikotin funkar det bra med plåster. Slår inte lika snabbt, men förvånansvärt fort ändå. Bara att klämma på so många som behövs. Jag lovar dig att av den starkaste sorten räcker det med två stycken för att du ska få problem med att gå. Under förutsättning att du inte har tolerans för nikotin.
Citera
2012-11-11, 21:26
Bannlyst
Om du kör en gång i veckan kommer du troligtvis att utveckla ett beroende.
Du kommer att längta till nästa så mycket att du säger för dig själv ''bara en till'' och du kommer att sitta i smeten. Kör på nikotinplåster som förgående talare sa, bra alternativ. Dock lite dyrt?
Citera
2012-11-11, 21:31
Medlem
Terugflitss avatar
Knarkar du på tobak?
En snus blir lätt två, till slut känner du inte ett dugg av snusen.
Och det går rätt fort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in