• 1
  • 2
2013-03-02, 00:57
Medlem
Jag fick 165 poäng. Det hade dock varit bättre om testet hade gjorts på ett mer opartiskt vis. Du framstår som värdekonservativ och en del frågor förefaller influerade av detta faktum, trots att de inte ger någon indikation på hur ens bakgrund har varit. Exempel på detta är ditt abortmotstånd och att det gav oproportionerlig hög poäng. Det borde enligt min mening inte ge några extra poäng alls.
Citera
2013-03-02, 01:20
Medlem
Fromlandss avatar
Var ganska restrektiv och gav mig själv 58 poäng.
Poängsättningen borde vara mindre godtycklig och mer precis.
Saknar poäng efter ens eget yrke eller förmögenhet. Hur kunde Ts missa det?
Citera
2013-03-02, 10:45
Medlem
Fiolitos avatar
Puh, kom precis över 40-poängsgränsen, även efter att jag
Tack och lov för familjens ursprung och min allmänbildning, annars hade denne stackars ogifte liberal utan semestervanor inte kammat hem så mycket, men jag lyckades i alla fall undvika minuspoängen.

Kul test!
Citera
2013-03-03, 14:37
Medlem
Ozmeisters avatar
110 poäng. Beskrivningen stämde väldigt bra förutom det med kärnfamilj. Skilda föräldrar.

Plockade många poäng med släkten och dess historia. Är akademiker i 5:e generationen på min fars sida. Släkthistorien skiljer sig dock väsentligt på min mors respektive fars sida.
På min fars sida finns adel, akademiker och rättare(Stenhammars slott under Prins Wilhem)

Min mors sida består av nybyggare i lappmarken. Här finns dock krigarna, en av dem uppges ha stupat under slaget vid Lund 1676.
Har flera präster i släkten, varav en psalmförfattare.

Då jag för närvarande studerar så bor jag i hyresrätt, lite minuspoäng där...
Citera
2013-03-04, 11:42
Medlem
Lågt räknat ungefär 120 poäng.
Med tanke på att 2 kategorier är 0 poängare (Fritidsaktiviteter & Semester), semester kanske är debatterbart att jag skulle gärna lagt några poäng där även om definitionen inte ger rum för dem.
Citera
2013-03-07, 21:03
Medlem
165
Citera
2013-03-09, 02:57
Medlem
167.

Jag är inte överklass, lutar åt övre medelklass.
Citera
2013-08-01, 08:13
Medlem
Rockasigs avatar
Sjukaste jag läst, ts skaffa dig ett liv.
Citera
2013-08-01, 08:29
Bannlyst
Orkar inte läsa men gissar på Svenne banan facket för mig möjligtvis en lite smaskigare banan med typ choklad sås men istortsett medelsvenson :-S
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in