2012-11-11, 13:45
Medlem
ezequiels avatar
När jag var i Ryssland för ett tag sen träffade jag på en rysk tjej i samma ålder som mig själv (dvs drygt 20 år). Hon berättade då att hon skulle till Sverige inom en snar framtid och jag sa "Vad kul, självklart måste vi ses då!". Dum som jag är har jag t.o.m erbjudit henne att hon kan få bo hos mig under vistelsen

Hon lade till mig på facebook när jag for hem och på så sätt har vi hållt kontakten. Och nu nyligen skrev hon till mig att hon bokat flygbiljetter till Sverige och sen förklarat hur glad hon är att vi äntligen ska ses. Hon hade bokat för över en veckas vistelse och då går det upp för mig,

jag vill inte ha en rysk tjej som är riktigt knackig på engelska rantandes efter mig i en hel vecka. Och hon kan inte bo hos mig, under den tiden hon är här kommer jag bo hos mina föräldrar. Har inte ens pratat med mina föräldrar om det men jag gissar att de inte vill ha nån okänd ryss i sitt hus. Vad i helvete ska jag göra för att lösa detta?
Citera
2012-11-11, 13:48
Medlem
TovesTrolls avatar
Skyll på föräldrarna då, det är ju t o m sant. Men vadå, kommer ni inte va typ kk när hon är där då?
Citera
2012-11-11, 13:49
Medlem
Du får acceptera läget, du har tackat ja och det är försent nu. Antingen är du ärlig mot tjejen och förklarar att hon inte kan bo hos dig och du betalar hottel nån vecka. Eller så får du stå ut med en rysk tjej i en vecka hos dig och dina förälldrar.

Är hon snygg?

Dt jävligaste du kan göra är att bryta kontakten/inte höra av sig.
Citera
2012-11-11, 13:50
Medlem
snelhestens avatar
Någon speciell anledning till att inte vilja ha henne omkring?
Citera
Medlem
Stå ditt kast. Samtidigt verkar det konstigt att hon bokat flyg utan att dubbelkolla att hon verkligen kan sova hos dig. Det känns inte som du berättar hela historien här och därmed omöjligt att säga vad du bör/ ska göra.
Citera
Medlem
Är hon så olidlig att du inte kan umgås med henne?
I så fall, varför har du inte varit mer bestämd?
Citera
2012-11-11, 13:55
Medlem
ezequiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TovesTroll
Skyll på föräldrarna då, det är ju t o m sant. Men vadå, kommer ni inte va typ kk när hon är där då?

Jo jag antar det, det är väl det enda positiva med det hela

Citat:
Ursprungligen postat av ZSpammerZ
Du får acceptera läget, du har tackat ja och det är försent nu. Antingen är du ärlig mot tjejen och förklarar att hon inte kan bo hos dig och du betalar hottel nån vecka. Eller så får du stå ut med en rysk tjej i en vecka hos dig och dina förälldrar.

Är hon snygg?

Dt jävligaste du kan göra är att bryta kontakten/inte höra av sig.

Snygg är hon i alla fall Att inte höra av sig känns riktigt taskigt, tänk om hon sätter sig på planet och så märker hon att jag inte är där för att möta henne på Arlanda, vad ska hon göra då liksom? Känns väldigt elakt. Hotell en vecka hade varit ett alternativ om det inte varit så dyrt, om jag hittar nåt billigt vandrarhem kanske det skulle kunna funka. Tack för tipset
Citera
2012-11-11, 13:58
Medlem
ezequiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snelhesten
Någon speciell anledning till att inte vilja ha henne omkring?

Är ledig under hennes vistelse och jag vill kunna umgås med polare och liknande utan att behöva dra med henne hela tiden. Hon är dessutom rätt dålig på engelska så jag antar att vi inte kommer ha så mycket att säga till varandra.

Citat:
Ursprungligen postat av kalimist8
Stå ditt kast. Samtidigt verkar det konstigt att hon bokat flyg utan att dubbelkolla att hon verkligen kan sova hos dig. Det känns inte som du berättar hela historien här och därmed omöjligt att säga vad du bör/ ska göra.

Alltså hon har typ dubbelkollat. Hon har skrivit flera gånger om att hon varit på svenska ambassaden och fixat visum och liknande och jag har svarat att allt är lugnt. Känner mig otroligt dum nu i efterhand, insåg först när hon bokat biljetten att jag inte vill ha henne här
Citera
2012-11-11, 14:00
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ezequiel
...text

jag vill inte ha en rysk tjej som är riktigt knackig på engelska rantandes efter mig i en hel vecka. Och hon kan inte bo hos mig, text...

Säg det till henne...
Hur svårt kan det vara?

I framtiden kan du för allas trevnad undvika att sätta dig i situationer du uppenbarligen inte kan hantera själv.

Citera
2012-11-11, 14:00
Medlem
Varför måste du bo hos dina föräldrar just den veckan? Jäkligt taskigt gjort att lura hit en stackars tjej och sen bara lämna henne ensam i ett land när du självmant erbjudit henne sovplats. Erbjud henne att bo ensam i din lägenhet.
Senast redigerad av Happy12 2012-11-11 kl. 14:03.
Citera
2012-11-11, 14:14
Medlem
Kashis avatar
En snygg rysk jämnårig brud kommer och sover över hos dig i en vecka, vill du inte själv ha henne så borde inte dina vänner ha något emot det.
Citera
2012-11-11, 14:15
Medlem
Ryska maffian använder tjejer för att få kontakter i Sverige. En vän till mig fick kontakt med en rysk tjej. Hon gick med på lite allt möjligt. När min vän skulle bli bjuden på en gratis lyxresa till Helsingfors så började varningsklockorna att ringa. Ryska maffian ville använda honom på något sätt. Det här hände för fem år sedan.

Det var ryska maffian som låg bakom alltihopa. Min fd vän träffade maffian. Han blev min fd vän efter denna händelse.
Senast redigerad av j123 2012-11-11 kl. 14:26.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in