2012-11-10, 22:39
Medlem
Jag undrar vart i sthlm man kan gå om man vill dricka en öl eller två samtidigt som man lirar lite pingis?? Alla vet ju att biljard är ett perfekt sätt att kombinera alkohol och sport, men pingis fungerar nästan lika bra enligt mig.
Citera
2012-11-10, 22:42
Medlem
alroberts avatar
Aldrig tänkt tanken men fan så kul det skulle vara!

Rundpingis stupfull lär ju spåra ur rätt rejält!
Citera
2012-11-10, 22:44
Medlem
RUNeKAMrERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert

Fan rundpingis borde bli OS gren, en från varje land, men utan kröka såklart.
Citera
2012-11-10, 22:47
Medlem
Trädgården har/hade iaf pingisbord. Läste även att nya sportbaren på Stockholmsarenan kommer inneha pingisbord.
Citera
2012-11-10, 22:53
Medlem
TheMajoritySayss avatar
Biljardpalatset vid st.eriksplan har två pingisbord.
Sen finns det ett ställe som jag själv inte har hunnit besöka än, men som jag har hört ska vara väldigt soft. Ugglan Boulebar heter det. Ligger på södermalm. Googla på det så får du fram mer info.
Det är en slags arkadhall med bar och artonårsgräns. Pingis, biljard airhockey osv. Låter så jävla nice
Citera
2012-11-10, 23:10
Medlem
Pyzkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMajoritySays
Sen finns det ett ställe som jag själv inte har hunnit besöka än, men som jag har hört ska vara väldigt soft. Ugglan Boulebar heter det. Ligger på södermalm. Googla på det så får du fram mer info.
Det är en slags arkadhall med bar och artonårsgräns. Pingis, biljard airhockey osv. Låter så jävla nice
Fyfan va nice de lät Synd att de inte kan öppna nåt sånt i lilla blekinge Men finns kanske något i någon annan stad i blekinge? Har mest koll på kroglivet i karlshamn,ronneby
Citera
2012-11-10, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert

Det tror jag också!

Citat:
Ursprungligen postat av Bila
Trädgården har/hade iaf pingisbord. Läste även att nya sportbaren på Stockholmsarenan kommer inneha pingisbord.
Tack för tipset!

Citat:
Ursprungligen postat av TheMajoritySays
Ska kolla upp det, det är såna ställen jag älskar
Citera
2012-11-10, 23:17
Medlem
gato12s avatar
här är det bästa stället;

www.alltomstockholm.se/restaurangbar/article20354.aos
Citera
2012-11-10, 23:20
Medlem
TheMajoritySayss avatar
Det finns även ett pingisbort på Strand på söder förresten. I ena delen. Det finns två delar på det haket.
Citera
2012-11-10, 23:50
Medlem
namgrebs avatar
Ugglan, som vissa nämnt, är riktigt nice. Enda problemet är att det kan bli lite trångt runt pingisbordet men då finns det alltid annat att göra. Sen har inte riktigt baren det grundläggande utbud jag annars skulle vilja se men det är överkomligt. Även priserna är överkomliga.

Överhuvudtaget är det underskattat att kombinera krogar med fritidsklubbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in