2002-11-21, 15:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Okej tänkte bara höra om någon har några bra tips innan man testar 5MEO-Dipt. Typ hur mycket ska man ta osv. Gärna lite om efeckter också om ni har några roliga erfarenheter :twisted:
Citera
2002-11-22, 13:07
äldre konto (old)
Ej medlem
www.erowid.org
Citera
2002-11-22, 14:58
äldre konto (old)
Ej medlem
Där har jag re´dan läst. Det jag vill veta är vad ni har för erfarenheter.
Citera
2002-11-22, 15:05
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khan
www.erowid.org

å jävlar, Columbus har precis upptäckt Amerika...
Citera
2002-11-22, 15:35
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag vill inte verka tjatig men va faan är det ingen som har provat 5MEO-Dipt. Jag sitter här med en jävla burk jävel i handen och vägrar testa förens någon har sagt hur det fungerar. Och jag vill inte läsa en massa trippstories på eurovid.
Citera
2002-11-22, 15:41
äldre konto (old)
Ej medlem
Åh, nej du tänker inte ta såvida vi inte skriver hur det är, gör inte det då, vi skiter i dig! Ta reda på fakta innan du köper skiten, din fitta! Ingen är skyldig att ge dig svar.

MVH:
pHarmacist
Citera
2002-11-22, 21:58
äldre konto (old)
Ej medlem
Okej. Eftrsom inga av er har testat detta så måste jag ju säga att det funkar bra likvärdigt med 2cb. Har precis kommit hem efter en liten TRIPP på stan kan rekomendera 5MEO-Dipt helt klart.
PS Jag skiter väll fullkomligt i vad ni säger om drågen jg testar den väll endå. Men det är alltid bra att höra sej för innan så man vet. Vissa personer i det här forumet tror sej vara något men det är han inte. DS
Citera
2002-11-25, 13:50
äldre konto (old)
Ej medlem
Okej lite dåligt med inläg här men men jag fortsätter själv i stället.

Tog Dipt igen i går och det var nog en ennu sjönare känsla en första gången. Låg hemma hos en polare och drack lite bira och rökte ett par brajer. Så kom jag ju på att jag hade lite dipt kvar, så jag och polaren bombade ca 15mg var och fortsatte och dricka bira. Efter ett tag kände jag dom välbekanta känslorna i kroppen. Efter ca 40min gick vi ut för att handla lite chips och hyra en rulle, på vägen började mitt synsinne transformeras. Det kändes som att det skulle bli en lite lättare tripp den här gången, men oj vad fel jag hadde. När vi kom tillbaka från afären så la jag mej ner på golvet och stirrade upp i taket. När jag låg där så kändes det som jag hamnade i någon sorts trans, ungefär som när man röker lite förmycket DMT. Efter ett tag så förvandlades taket till en bioduk med typ 100000 psykadeliska mönster jag bara låg där och njöt. När jag hade tröttnat på det så satte jag mej för att utforka polarens heltecknings matta. Jag måste säga det en en gång att 5Meo-Dipt är en helt lagom halusinogen.
Citera
2002-11-25, 14:31
Medlem
Var försiktig så du inte överdoserar bara. Körde DIPT i lördags. Började med att snorta 30mg och refilla genom att bomba 20mg. Dvs 50mg sammanlagt. En helvetisk tripp på 18 timmar sliter rätt rejält på en.
Citera
2002-11-26, 21:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [pH]rmacist
Åh, nej du tänker inte ta såvida vi inte skriver hur det är, gör inte det då, vi skiter i dig! Ta reda på fakta innan du köper skiten, din fitta! Ingen är skyldig att ge dig svar.

MVH:
pHarmacist

Nu får du fan ge dig ditt spärr mongo! Vad ger det dig att hålla häva ur dig såna där saker?

pHarmacist... du har aldrig rört en kvinna va?
Citera
2002-11-28, 12:19
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diesel
Var försiktig så du inte överdoserar bara. Körde DIPT i lördags. Började med att snorta 30mg och refilla genom att bomba 20mg. Dvs 50mg sammanlagt. En helvetisk tripp på 18 timmar sliter rätt rejält på en.

Fredagen då?

Det var roligt i början men jävlar om man tar för mkt, det var ganska hemskt, fast då körde jag med E också (blue smileys, när dom började avta)

Dosera ungefär som Diesel skrev, men för att det ska bli lätt att "höfta" om du inte har våg så häll ut innehållet ur burken (100g ligger väll burken på?) dela upp dipten på hälften sen tar du dom 2 högarna och delar dem på hälften.

Ta en hög först (gör till några små linor eller paket beroende på hur du vill ta det) sen är det bara att köra Men stoppa undan dom 2 överblivna högarna så du inte får för dig att ta mer. Det kan sluta otrevligt som t.ex en barfota-man ( :roll: )

Detta fick jag den kvällen:

1. MÅNGA färger
2. Synvillor
3. Hallisar
4. Försvann in i världar
5. "Jag förstår ingenting tankar"
6. Kände mig tyngst i världen
7. "Allt är jätte stort"

Aja, lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera