2005-04-14, 08:39
Medlem
nationella proven, ingen som har en aning om vart det finns utlagt årets prover. alla lärare är väl inte täta? :P hitta ett prov på TPB, men det hade jag redan haft. //Bjoern
Citera
2005-04-14, 12:06
Medlem
Inbredpetes avatar
Tror inte det är särskillt ofta som proven kommer ut innan. Har bara hört talas om att dom gjorde det nån enstaka gång
Citera
2005-04-14, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inbredpete
Tror inte det är särskillt ofta som proven kommer ut innan. Har bara hört talas om att dom gjorde det nån enstaka gång
njae :P tänkte att landet har rätt många lärare, och någon borde tycka att det vore skoj å lägga upp.. fast vad vet ja
Citera
2005-04-14, 21:38
Medlem
"The new technology in the classroom has made it far easier for students to cheat - and get away with it" - NP EnB 05
Citera
2005-04-14, 21:49
Medlem
Vad har ni tänkt ihop?

Jag har bara lyckats få tag i NP prov, och då var det i 2003 i NP Matte/högstadiet... dock blev det ett jäääääääääääääääääääääääävla liv
Citera
2005-04-14, 21:56
Medlem
-luftwaffe-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroteknikern
"The new technology in the classroom has made it far easier for students to cheat - and get away with it" - Förberedelsehäftet NP EnB 05

Det nationella provet i Engelska B, Writing, ligger uppe på www.ngncitat.tk

Spread the word!
Hahah...gööttt!!
Citera
2005-04-14, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits87
Vad har ni tänkt ihop?

Jag har bara lyckats få tag i NP prov, och då var det i 2003 i NP Matte/högstadiet... dock blev det ett jäääääääääääääääääääääääävla liv

Mm någon fick tag på det och lade ut det på internet, med vissa uträkningar på, dock var några av dessa fel . Hursomhelt har en kontakt fått tag på det så då var man inte sen att lägga upp det.

Sprid det till alla ni känner
Citera
2005-04-14, 22:04
Medlem
-luftwaffe-s avatar
stort tack mannen!
Citera
2005-04-14, 22:09
Medlem
Gött gött gött.

Någon som har kommit på några snilledrag? typ till topic 2 ?
Citera
2005-04-14, 22:18
Medlem
antiqooles avatar
Ahhrggg! Jag kommer inte in på sidan! Kan någon vänlig själ vara så snäll och PM:a uppgiften eller bara posta den i tråden?? Skulle vara mycket snällt
Citera
2005-04-14, 22:29
Medlem
Sidan har lite störningar pga all trafik, prova igen om ett tag. Jag ska se om jag kan lägga upp den på någon annan plats också

Edit: sidan verkar funka igen
Citera
2005-04-16, 23:35
Medlem
The_Underdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroteknikern
"The new technology in the classroom has made it far easier for students to cheat - and get away with it" - NP EnB 05

men lärarna blir bättre och bättre på att upptäcka det, har jag för mig att det stod nåt om sen...yeah right

nån som har hört nåt om hörförståelsen och det andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in