2012-11-09, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BuprenOrvar
Varför skulle jag vilja hjälpa honom!?

Sorry, men om du har eller nyligen har haft barn i samma ålder så all heder till dig om du kan ha sympati för ett monster, men jag kan det ej!

Hade han ej fullbordat utan sökt hjälp direkt så hade jag tyckt annorlunda, men nu är det ett svinigt monster utan människovärde!

>>

Citat:
Ursprungligen postat av thefarside.
Är det inte jävligt själviskt av dig att inte vilja hjälpa någon att låta bli att begå övergrepp på andra, enbart för att du själv är arg?

Precis ! Aldrig har jag hört talas om en pedofil som slutar begå brott på grund av att han inte stod ut med att bli hatad. Mer tvärtom.
Citera
2012-11-10, 00:30
Medlem
Duramaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jezzuzz
Jag har under större delen av mitt liv, iaf så långt jag kan minnas, alltid haft ovanligt sexuella fantasier. Sex med minderåriga, barn, djur och allt stört man kan tänka sig.
Jag har nu varit gift i 7 år och skaffat barn, en son som snart fyller 5. Det är här det börjar bli lite otäckt. Det började när min fru började jobba nattskift på spårvagnarna och jag hade mycket tid över ensam hemma med min son eftersom jag är arbetslös.

Jag började för några månader sedan känna mycket stark attraktion till min son och jag ville helt enkelt köra honnom från bakvägen. Det var min enda dröm till den en dag förverkligades, den 25 juni på midsommar i år.

Vi satt hemma och myste framför brasan jag och min 4 åriga son. Han satt och sög på sin napp medan jag vräkte i mig en massa chips. Synen av en så liten och oskuldsfull unge gjorde mig otroligt atraherad. Jag kunde inte bärga mig och kysste honnom utan tvekan. Han förstod inte så mycket, men hela situationen var så sjuk så att även vår hund, labradoren satt och stirra med en försummad blick som om han ville bli inbjuden. Medan jag rör mina läppar ner mot min pojks skrev så smyger sig hunden försiktigt fram och tar plats jämte oss som om han var hungrig efter sex. Nu gick det bara åt pipsvängen, jag slet av min 4 åriga son kläderna och satte honnom på alla fyra för att stöta i honnom med min kuk. Medan jag sitter på mina bara knän på golvet och pippar min son så fingrar jag min oskuldsfulla byracka samtidigt. Sedan den kvällen har jag aldrig mer gjort om det här men känner stark ånger, jag vill inte att min son ska få trauma i tidig ålder. Det har gått 4 månader snart och jag har inget berättat för någon. Vad tycker ni? Verkar jag vara psykisk sjuk? Behöver jag prata med psykolog? Ska jag berätta för min fru? Uttala er gärna om vad ni tycker, tack på förhand!

Tro mig. Jag är 100% säker på att din son har förstått. Barn, oavsett ålder, förstår (minns) när de upplever något traumatisk. Jag kommer själv ihåg när jag var fyra år gammal och opererade bort mina halsmandlar. Jag förstår inte varför ditt barn inte skulle komma ihåg när du penetrerade honom.

Hans psyke kommer försöka bearbeta händelse men kom ihåg en sak att barn inte är så bra att bearbeta händelser, i alla fall inte när de är i den ålder dem inte vet skillnaden på verklighet och fantasi.
Senast redigerad av Duramater 2012-11-10 kl. 00:35.
Citera
2012-11-10, 12:06
Medlem
PlanetCaravans avatar
Om detta vore sant så tror jag nog din son hade berättat för sin mamma/din fru direkt när hon kom hem.

Sjuka fantasier har du ändå, jävla pedofil!
Citera
2012-11-10, 20:34
Medlem
Nicke1234s avatar
Du är sjuk, du är en jävla pedofil. Och du har förmodligen förstört din sons liv, detta är något han kommer att minnas även om han bara är 4 år.
Citera
2012-11-15, 19:53
Medlem
Allvaters avatar
sök hjälp omgående.
ta alldrig mer kontakt med din son.
har ingen empati för dig. men om du har samvete/moral/etik (kallat vad du vill), så avlägsnar du dig ur din sons liv asap för hans skull...
fy fan
Citera
2012-11-15, 23:53
Medlem
Du behöver nte hjälp, du behöver en kula i pannan. Gör världen en tjänst och skjut dig själv.
Citera
2012-11-16, 22:46
Medlem
Sök hjälp.
Citera
2012-11-17, 00:45
Medlem
Ta livet av dig. Eller nä låt någon tortera dig så du får lida oändligt. Jag hoppas för de drabbades skull att du är ett troll, annars hoppas jag bara på att du får brinna i helvetet
Citera
2012-11-17, 00:52
Medlem
För samhällets, ditt eget, samt din familjs bästa:

Sök hjälp nu.
Citera
2012-11-19, 18:15
Medlem
timewasters avatar
Det där var synd, det är bara att ta livet av dig. Du förtjänar inte livet nu.

gör det
Citera
2012-11-19, 20:46
Medlem
awestbys avatar
Jag mår fan illa. Trodde aldrig jag skulle skriva detta.

gå till polisen så dom får låsa in dig och att du får hjälp. Och JA, du har förstört din sons liv.

Men det viktigaste är att du ordnar hjälp åt din stackars son. Är han du borde tänka på i första hand och berätta för din fru.
Senast redigerad av awestby 2012-11-19 kl. 20:50.
Citera
2012-11-19, 22:34
Medlem
Du har ingen aning om vilka konsekvenser ditt beteende får för din son och alla omkring dig. Sök hjälp omedelbart. Nu. Svara inte ens på detta inlägg utan åk till närmaste psykakut eller dylikt och ge dig inte förrän du får lämplig behandling. Ta dig åtminstone från din son och andra barn så du inte kan göra mer skada.

Det du har gjort kommer att följa med din son hela livet och ge honom stora problem med allt möjligt. Tro mig, jag har sett konsekvenserna av detta själv. Min syster utsattes för övergrepp av min far och det förstörde både hennes, mitt, min mors och inte minst min fars liv. Agera nu innan det är för sent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in