Jag funderar över varför flashback har börjat ställa kvalitetskrav.
Jag läste er redan på 90 talet, och beundrade de texter som skrevs.
Missbrukare och kriminellt som sjukt folk, skrev BRA texter.
Men att begära att folk ska skriva på ett speciellt sätt (intellektuellt sätt)
är en fråga jag funderar runt, varför ställs dessa krav om kvalite ?
Människor skriver på olika vis och anledningar. Man kan ur det folk skriver läsa mycket, oavsett om det är bra eller dåligt skrivet.
Vad är en bra text för mig ?
En unik särprägel som kan klassas som upphovsskyddade verk.
Därmed borde även FB ge dom erbjudanden som relaterar kvalite,
man får inget gratis, och att rida på kvalite och ta det gratis låter djävligt utsugande.
Ge folk en rimlig lisence att godkänna. Just nu är medlemmar något man kan offra, en resurs som kan likvideras när så man önskar.
Jag föreslår en ide, en FlashBack utformad lisence till att publicera andras unika kvalitets texter.
Varför i helvete ska jag göra kvalitet för FB, och dom ger mig inget tillbaka i mer än kontroll av det jag producerar ? Sätt upp en fond, gör avtal med medlemmar som är vettiga.
Ett exempel på avtalets mening kan vara att för var text som medlem skriver, så genereras en inkomst (via reklam och allt annat). Denna inkomst ska var medlem ta del av, eller gå till en fond där man enas om dess syfte och mål.
kvalite luktar skit om det ställs som villkor av bara en part.
Jag läste er redan på 90 talet, och beundrade de texter som skrevs.
Missbrukare och kriminellt som sjukt folk, skrev BRA texter.
Men att begära att folk ska skriva på ett speciellt sätt (intellektuellt sätt)
är en fråga jag funderar runt, varför ställs dessa krav om kvalite ?
Människor skriver på olika vis och anledningar. Man kan ur det folk skriver läsa mycket, oavsett om det är bra eller dåligt skrivet.
Vad är en bra text för mig ?
En unik särprägel som kan klassas som upphovsskyddade verk.
Därmed borde även FB ge dom erbjudanden som relaterar kvalite,
man får inget gratis, och att rida på kvalite och ta det gratis låter djävligt utsugande.
Ge folk en rimlig lisence att godkänna. Just nu är medlemmar något man kan offra, en resurs som kan likvideras när så man önskar.
Jag föreslår en ide, en FlashBack utformad lisence till att publicera andras unika kvalitets texter.
Varför i helvete ska jag göra kvalitet för FB, och dom ger mig inget tillbaka i mer än kontroll av det jag producerar ? Sätt upp en fond, gör avtal med medlemmar som är vettiga.
Ett exempel på avtalets mening kan vara att för var text som medlem skriver, så genereras en inkomst (via reklam och allt annat). Denna inkomst ska var medlem ta del av, eller gå till en fond där man enas om dess syfte och mål.
kvalite luktar skit om det ställs som villkor av bara en part.
)