2012-11-09, 01:33
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reddot
Hon kanske redan ligger six feet under? Ett medium som pratar om kyrkor och begravningsplatser känns inte bra.

Ett medium som ger sig in och surrar känns inte bra för mig, oavsett vad hon säger.
Citera
2012-11-09, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalejonet
hoppas hon är hemma hos någon kompis vars föräldrar inte tittar på nyheterna...:/

Det händer ju ändå titt som tätt.. Alltså den typen av föräldrar som frågar:
-Får du verkligen sova över här?
-Aaaa däää fååååår jaaaa.. sen slutar disskussionen där.:/

Annars tror jag det är en ny englahistoria.

Känns ju svårt att missa ca 600 personer med ficklampor, hundar, polisbilar och reflexvästar, även om det är en liten bit ifrån huvudområdet.. Även om man inte kollar nyheterna menar jag.
Citera
2012-11-09, 01:34
Medlem
kattellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reddot
Hon kanske redan ligger six feet under? Ett medium som pratar om kyrkor och begravningsplatser känns inte bra.
Det finns ju möjligheten att hon har blivit inlåst i kyrkan av misstag.
Citera
2012-11-09, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Ett medium som ger sig in och surrar känns inte bra för mig, oavsett vad hon säger.

medium har aldrig löst någonting.
Citera
2012-11-09, 01:35
Bannlyst
Citat:
hoppas hon är hemma hos någon kompis vars föräldrar inte tittar på nyheterna...:/

Annars tror jag det är en ny englahistoria.
En 9 årig flicka som sover över när det är skola dagen efter.
Plus att föräldrarna inte ringer till flickans föräldrar...

Nej det kan uteslutas helt.
Citera
2012-11-09, 01:36
Medlem
Tydligen stort polispådrag i Delsjön just nu! Även sökgrupper som är påväg dit nu!

Ska ta reda på mer!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack

Med så många frivilliga på plats kostar det inget extra att kolla platserna folk tippsar om. Oavsett om det är en korvgubbe eller ett medium som tipsat. Eller?
Citera
Medlem
Har en lillasyster i liknande ålder. Hon lägger ner stor del av sin fritid på sidorna: Moviestarplanet.se och gosupermodel.com. Det är dom största siterna för unga tjejer och killar. Hon kan ha snackat med någon där som utgett sig för att vara en liten flicka. Polisen borde ju hacka hennes konton och kolla upp dom hon chattat med.
Citera
Medlem
Vad trött jag blir på allt trams från dessa "medium". Även om hon skulle finnas i en kyrka eller för den delen en stor byggnad så bidrar det ju ingenting. Polis samt många frivilliga letar på alla ställen dom kan tänka sig.
Citera
2012-11-09, 01:37
Medlem
hundensårs avatar
Citat:

Du talar om äldre tjejer; typ i tonåren. Föräldrar till nioåriga flickor har minutiös koll över var de befinner sig - ifall de inte är mentalt handikappade.
Citera
2012-11-09, 01:37
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaSnow
Med så många frivilliga på plats kostar det inget extra att kolla platserna folk tippsar om. Oavsett om det är en korvgubbe eller ett medium som tipsat. Eller?

Du har så rätt. Jag tycker dock att det känns oseriöst av de självpåstådda mediumen att sitta och "tipsa" på Facebook.
Citera
2012-11-09, 01:38
Medlem
eliras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic
En 9 årig flicka som sover över när det är skola dagen efter.
Plus att föräldrarna inte ringer till flickans föräldrar...

Nej det kan uteslutas helt.

Det händer nog oftare än att en HEMSK PEDOFIL stjäl barn i sin skåpbil.

Däremot verkar de ha undersökt området ut till en kilometers radie, då borde man anträffat detta. Man får dessutom hoppas att polisen har försökt kontakta kompisars föräldrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in