Citat:
Ursprungligen postat av Rallarsvingen
Det är väl jättebra? Utifrån vad jag har förstått i just detta fallet så vill BO inte vara i något medialt centrum, utan springer och gömmer sig när det ringer på dörren. Då är det väl bra om andra aktörer som varit aktiva tar lite plats och "puffar undan" den som vill bli undanpuffad?
Det är jättebra.
Media har en skyldighet att försöka ta bort fokus från flickan då det är dom som
skriver att hon vill vara ifred.
Jag tycker också Pappan skall lugna sig,men vad jag läste i en tidning så har
poliserna bett han att inte uttala sig i media,men det verkar ju funka lite "si så där".
Skolan kan få det lite hett dom istället för flickan,
men det drar väl igång på Måndag i media det.