2012-11-30, 10:25
Medlem
Chuck_Taylors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brokenbells
Hur svårt kan det vara. Uppenbarligen har Luger, och alla andra mig själv inkluderad, gravt missbedömt efterfrågan. Det är orimligt att det beror på hur snabbt man skriver in en säkerhetskod om man får biljetter eller ej.

Värre ändå är de som köar, har stått ute i minus i flera timmar för att inte ha en chans på att få biljett. Har vänner som var först i kön och lyckats få plåtar, de som stod som nummer två hade inte en chans.

Flytta till en arena som iaf NÅGORLUNDA motsvarar efterfrågan!

Agree!
Tjänar inte alla på att flytta spelningen till en större arena?
Man blir ju bara förbannad att man inte lyckas få biljetter utan behöva köpa second hand biljetter för 3x pengarna.

Omoraliskt och ologiskt.
Citera
2012-11-30, 11:35
Medlem
Dom HAR ju flyttat spelningen.
Citera
2012-11-30, 17:34
Medlem
Bigity-Wigitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facepalmx2
Du kan inte mena allvar?

Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Det där är fortfarande ett totalt världsfrånvänt uttalande. Men jag antar att Friends Arena är den nya motsvarigheten till "Mitt favoritband vars popularitet är på klubbnivå skulle fylla Ullevi bara de får chansen".

Om de hade ens en liten chans att fylla Friends Arena så hade de lagts på Friends Arena och inte på Annexet. (Även om de kanske bumpas upp ytterligare till Hovet vilket inte känns omöjligt.) Det finns dock inte på världskartan att de skulle fylla Friends Arena.

Jag skrev ett positivt inlägg om Mumford och ett negativt om arrangörena. Blir påhoppat som om att jag vore en idiot. Jag vill bara säga att Mumford är värd något större än vad de fick när dem tog sin tid att komma hit till Sverige.
Citera
2012-11-30, 18:16
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigity-Wigity
Jag skrev ett positivt inlägg om Mumford och ett negativt om arrangörena. Blir påhoppat som om att jag vore en idiot. Jag vill bara säga att Mumford är värd något större än vad de fick när dem tog sin tid att komma hit till Sverige.

Du blev påhoppad som om du vore en idiot för att du skrev att bandet skulle sälja ut Friends arena två gånger med lätthet vilket är ett idiotiskt påstående. Ser du sambandet?
Citera
2012-11-30, 20:46
Medlem
Fick också tag på två biljetter via Ticnet imorse. Samma taktik som andra som lyckats, uppdaterade sidan fr.o.m 8.59.30 till kl 9, och sedan lite raskt med säkerhetsorden

Testade på skoj igen direkt efter, men då var det ju slut.

Folk kommer vara så taggade så finns en viss risk att det förväntningarna inte uppfylls, men hoppas och tror att det blir episkt
Citera
2012-12-01, 21:56
Medlem
Same old story. Misströsta inte än...
Citera
2012-12-09, 12:15
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigity-Wigity
Självklart överdrev jag för att förklara tydligare. Dock skulle de nog fylla friends arena en lördagkväll, det tror jag säkert.

Hörrudu, du verkar tro lite för mycket om ditt älsklingsband
Citera
2013-02-21, 19:13
Medlem
Zingosens avatar
Lyckades få tag på 1 biljett i första presale släppet till mumfords men kan nu inte längre gå på den konserten, någon som vet hur det är med att sälja dem biljetterna? Verkar skumt om man läser på mailet:

Citat:
TO RECEIVE YOUR TICKETS PLEASE READ THIS EMAIL CAREFULLY

Important:
1) This email is NOT your ticket(s). Your ticket(s) will be available to collect from the venue box office when doors open on the night of the show
2) To receive your ticket(s) you must present this email plus ID matching the name on the email. If you need to change the name for any reason please contact support@musicglue.com.
3) Check the bottom of this email for any specific age restrictions of the venue.
4) If you sell the ticket(s) associated with this email via a reseller such as Seatwave, Viagogo, GetMeIn, TicketsNow, StubHub or Ebay, the ticket(s) will be cancelled without refund. If you have purchased this ticket(s) via any company or individual other than Music Glue, you will not gain entry to the event.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in