2012-11-28, 12:55
Medlem
Engångskods avatar
Det är numera bekräftat att de byter från Cirkus till Annexet.
Försäljningen börjar den 30/11 (på fredag) kl 09.00.
Citera
2012-11-28, 17:20
Medlem
Är väl bara en tidsfråga innan dom byter upp sig från Annexet till hovet också, kul för dom som inte fick biljett men kan tänka mig att dom som fick biljett gärna hade sett dom på Cirkus, synd att dom inte kunde lösa det med en eller två extra konserter istället.
Citera
2012-11-28, 18:01
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigity-Wigity
Mumford skulle fylla friends arena två gånger lätt, helt sjukt att lägga de på cirkus. Men de vill få fram någon speciell känsla.. dåligt när det handlar om ett sånt stort band som dessa.

Det där kan vara det roligaste jag har läst på Flashback. Någonsin.
Citera
2012-11-28, 21:52
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engångskod
Det är numera bekräftat att de byter från Cirkus till Annexet.
Försäljningen börjar den 30/11 (på fredag) kl 09.00.
Det här gjorde verkligen, verkligen min dag om inte min vecka! Fantastiska nyheter för oss som blev lurade på våra biljetter vid sista släppet. Såg det först här men sen på fejjan, men tack för infot! Nu gäller det att INTE bli utan på fredag
Senast redigerad av herpesvårta 2012-11-28 kl. 21:55.
Citera
2012-11-28, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det här gjorde verkligen, verkligen min dag om inte min vecka! Fantastiska nyheter för oss som blev lurade på våra biljetter vid sista släppet. Såg det först här men sen på fejjan, men tack för infot! Nu gäller det att INTE bli utan på fredag

Gratulerar, om du nu lyckas roffa åt dig en eller flera biljetter.

Dock ganska tråkigt för oss som fick tag i biljetter. Hade verkligen sett fram emot att se dom på en så pass liten arena som Cirkus. Annexet är väl inte mycket större, men ändå..
Citera
2012-11-29, 00:21
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TouchOfRed
Gratulerar, om du nu lyckas roffa åt dig en eller flera biljetter.

Dock ganska tråkigt för oss som fick tag i biljetter. Hade verkligen sett fram emot att se dom på en så pass liten arena som Cirkus. Annexet är väl inte mycket större, men ändå..
Det har jag full förståelse för! Men som du själv säger så tror jag ändå att intimiteten kommer bibehållas, och förövrigt är Annexet betydligt bättre som spelningslokal än cirkus som bara består av skymda pelare.
Citera
2012-11-29, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det har jag full förståelse för! Men som du själv säger så tror jag ändå att intimiteten kommer bibehållas, och förövrigt är Annexet betydligt bättre som spelningslokal än cirkus som bara består av skymda pelare.

Exakt ! Har faktiskt bara varit på Hovet. Och det var på en In Flames konsert.
Så vet inte hur nåt annat ser ut, tror inte ens jag har varit i globen nån gång.. haha..

Så blir väldigt intressant att se.
Citera
2012-11-29, 21:43
Medlem
Bigity-Wigitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Det där kan vara det roligaste jag har läst på Flashback. Någonsin.

Självklart överdrev jag för att förklara tydligare. Dock skulle de nog fylla friends arena en lördagkväll, det tror jag säkert.
Citera
2012-11-29, 23:18
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Självklart överdrev jag för att förklara tydligare. Dock skulle de nog fylla friends arena en lördagkväll, det tror jag säkert.

Det där är fortfarande ett totalt världsfrånvänt uttalande. Men jag antar att Friends Arena är den nya motsvarigheten till "Mitt favoritband vars popularitet är på klubbnivå skulle fylla Ullevi bara de får chansen".

Om de hade ens en liten chans att fylla Friends Arena så hade de lagts på Friends Arena och inte på Annexet. (Även om de kanske bumpas upp ytterligare till Hovet vilket inte känns omöjligt.) Det finns dock inte på världskartan att de skulle fylla Friends Arena.
Senast redigerad av Chrille P 2012-11-29 kl. 23:21.
Citera
2012-11-30, 01:12
Medlem
Facepalmx2s avatar
Citat:

Du kan inte mena allvar?
Citera
2012-11-30, 09:06
Medlem
soundsystems avatar
Hur i helvete kan dom redan ha sålt slut dom nya biljetterna redan?! Jag satt på ticnet sen 08.57 och bara uppdaterade sidan tills att biljetterna hade släppts och jag fick fortfarande meddelandet att dom var slut. Det kan inte ha tagit mig mer än 15 sekunder att fylla i säkerhetskoderna osv. Vilket jävla skitsnack.
Citera
2012-11-30, 09:07
Medlem
Helvete, gick ännu snabbare idag känns det som. Väntade på att klockan slog nio, försökte köpa, men icke. Slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in