2015-10-28, 18:53
Medlem
Donald "The Donald" Trump
Citera
2015-10-28, 18:59
Medlem
freeriderXIIs avatar
Låt oss hoppas det.
Citera
2015-10-28, 23:14
Medlem
Oriamendis avatar
"Barnbordet" har börjat nu; debatten för kandidater som fick mindre än 2,5% i opinionsundersökningarna. Dessa är Lindsey Graham, Bobby Jindal, George Pataki och Rick Santorum.
Citera
2015-10-28, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oriamendi
"Barnbordet" har börjat nu; debatten för kandidater som fick mindre än 2,5% i opinionsundersökningarna. Dessa är Lindsey Graham, Bobby Jindal, George Pataki och Rick Santorum.
Var kan man se den?
Citera
2015-10-28, 23:20
Medlem
Oriamendis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av northpolesanta
Var kan man se den?

CNBC streaming. Tyvärr får jag väl inte posta länken p.g.a. Flashbacks regler.
Citera
2015-10-28, 23:20
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av northpolesanta
Var kan man se den?
Efter mycket letande har jag hittat fulstream:

http://www.livenewschat.eu/the-republican-debates-live-stream/
Citera
2015-10-28, 23:22
Medlem
Oriamendis avatar
Samtliga kandidater tävlar om vem som kan skälla mest på Obamas försvarspolitik.

F.ö., utfrågaren låter som om han pratar under vatten.
Citera
2015-10-28, 23:28
Medlem
Oriamendis avatar
Tycker de flesta kandidaterna sköter sig rätt bra, förutom Graham som framstår som rätt aggressiv (på fel sätt). Men det funkar väl här, för han har fått mest applåder hittills.
Citera
2015-10-28, 23:33
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Samtliga kandidater tävlar om vem som kan skälla mest på Obamas försvarspolitik.

F.ö., utfrågaren låter som om han pratar under vatten.
Och tävlar i att minska skatten och krympa staten minst.

Intressant att Graham inte är klimatförnekare, jag trodde annars det var det gängse bland de republikanska kandidaterna.
Citera
2015-10-28, 23:46
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Jag skulle önska de fick frågan varför de fortfarande är i kvar i racet.

Jag undrar verkligen. De har tio kandidater framför sig i opundersökningarna. Tror någon av dem seriöst att de verkligen har en chans!? Jag tror inte det. Jag tror deras motiv att hänga kvar är något annat.

Haha... Graham är värre än Batra eller Löfven. Han fick en fråga om företag och började pladdra om militären.
Senast redigerad av Madagascar 2015-10-28 kl. 23:48.
Citera
2015-10-28, 23:51
Medlem
Oriamendis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Jag skulle önska de fick frågan varför de fortfarande är i kvar i racet.

Jag undrar verkligen. De har tio kandidater framför sig i opundersökningarna. Tror någon av dem seriöst att de verkligen har en chans.

Jo, man kan ju undra. Santorum hoppas väl gissningsvis att han kan upprepa samma prestation som förra valet, då han också låg på runt 1-2% fram till de sista veckorna innan primärvalet i Iowa, då han plötsligt sköt i höjden, och i slutändan blev den som var närmast att hota Romney.

Lite dåligt betyg dock. McCain blev tvåa år 2000 och vann 2008. Romney blev tvåa 2008 och vann 2012. Santorum blev tvåa 2012 och är just nu... på trettonde plats.

Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Haha... Graham är värre än Batra eller Löfven. Han fick en fråga om företag och började pladdra om militären.

Ja, han är verkligen helt oregerlig. Klart sämst ikväll imho.
Citera
2015-10-29, 00:00
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Jo, man kan ju undra. Santorum hoppas väl gissningsvis att han kan upprepa samma prestation som förra valet, då han också låg på runt 1-2% fram till de sista veckorna innan primärvalet i Iowa, då han plötsligt sköt i höjden, och i slutändan blev den som var närmast att hota Romney.

Lite dåligt betyg dock. McCain blev tvåa år 2000 och vann 2008. Romney blev tvåa 2008 och vann 2012. Santorum blev tvåa 2012 och är just nu... på trettonde plats.

Ja, han är verkligen helt oregerlig. Klart sämst ikväll imho.
Hmm... ja om det var så så kan jag förstå varför de kan hysa lite hopp.

Nu försökte Santorum tuta i oss att ekonomi kan härledas från ordet familj, vilket är fel, eko betyder hus eller hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in