Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-07, 18:36
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
I den bästa av världar är det så att moderatorerna styr tråden i riktning mot trådens topic (genom att radera OT, komma med förtydliganden osv.) och så ska det förstås vara. Jag hänger inte i de "åsikts -och känsloladdade" delarna av Flashback, så dessa kan jag inte uttala mig om, men i övrigt funkar det bra.

Vidare är introspektion bra att nyttja då och då: på vilket sätt för jag diskussionen framåt och kan det ibland vara så att jag gör fel?
2012-11-07, 18:38
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theuglyducking
Tack

https://www.flashback.org/t2002825.

Tänk på att det är det i första inlägget som ska diskuteras.

Inte hur många procent SD får nästa val, inte hur andra användare är, inte hur dumma alla invandrare är, inte vad Jimmie Åkesson åt till frukost osv.

Inga konstigheter där.
2012-11-07, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Jag ser inget märkligt med modereringen i den tråden. Raderade inlägg var med all rätta raderade, så du får nog förklara lite mer ingående vari oegentligheterna ligger.
Att försvara andra moderatorer är också vanligt, men det kanske är i en annan tråd här på Orwells djurfarm?
2012-11-07, 18:51
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theuglyducking
Att försvara andra moderatorer är också vanligt, men det kanske är i en annan tråd här på Orwells djurfarm?
Detta inlägg du skrev nu i denna tråden är också utanför ämnet och skulle kunna rendera en Varning till dig. Jag låter det dock stå kvar som en indikation på att det kanske är du själv som har problem med att hålla dig till ämnena i trådarna och inte att dina inlägg modereras bort utifrån dina åsikter.

Med det låser jag dessutom denna tråden så kan du begrunda detta hemma på kammaren.

admin4
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in