• 4
  • 5
2013-01-04, 01:21
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Rätten slog också fast att mannen har gjort sig skyldig till åtminstone olaga hot och att böter inte räcker som påföljd.

Dröjer tydligen några dagar till innan han är ute igen med sin gasmask då.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/mask...psykundersoks/
Citera
2013-02-19, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Hur gick det egentligen? Sitter han inne nu?
Förhoppningsvis gör han det! Om nu psykvården klarar av att hålla sina tokdårar inlåsta förstås...

Citat:
Mannen döms nu till sluten rättspsykiatrisk vård. En rättspsykiatrisk undersökning har visat att han lider av en allvarlig psykisk störning och att han även gjorde det vid brottstillfällena
.

http://hd.se/skane/2013/02/19/gasmas...oms-till-vard/
Citera
2013-04-13, 11:11
Medlem
Det som har hänt är endast klart mellan mig och Gud.
Kvinnorna fick en otrolig splittring från deras verklighet som gjorde att min rubbades.

Det skapades en förvirring för dem om vad som verkligen tog plats den intensiva dagen.
Jag tog fram en väldigt mörk sida hos mig själv endast så att det kan leda till det ljusa.

Hur man bär detta mörker med sig krävs en säker själ som aldrig tidigare arbetat på ett sådant sätt.

Ur mörker föds ljus.
Senast redigerad av Arju 2013-04-13 kl. 11:22.
Citera
2013-04-24, 16:44
Medlem
En skräckupplevelse som Jag har tagit ansvar för.
Ingen vill känna dem känslorna Jag bar på.
Senast redigerad av Arju 2013-04-24 kl. 17:44.
Citera
2013-04-24, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arju
Det som har hänt är endast klart mellan mig och Gud.
Kvinnorna fick en otrolig splittring från deras verklighet som gjorde att min rubbades.

Det skapades en förvirring för dem om vad som verkligen tog plats den intensiva dagen.
Jag tog fram en väldigt mörk sida hos mig själv endast så att det kan leda till det ljusa.

Hur man bär detta mörker med sig krävs en säker själ som aldrig tidigare arbetat på ett sådant sätt.

Ur mörker föds ljus.

Min "+Schizofreni-" kommer från en inblandning i en extrem miljö som förvrängde mitt liv.
Jag gick sönder och bröts ner så djupt att Jag blev forcerad till hemskt skadebeteende.

Det som regnade ner i mig blev en utväg för att nu vara kontrollerad.
Oavsett det som tog över mig och blev min verklighet så är det nu förändringen till det bättre.

Jag har uttryckt genuin ångest mot dem som blev indragen i det och visat sanning.

I tidningen läser man endast om en mörk psykos men som ville mer än vad Jag tillät.

Den var en psykotiskt monster i förklädnad. Han träffar Jag inte mer igen.
Citera
2013-04-25, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arju
Min "+Schizofreni-" kommer från en inblandning i en extrem miljö som förvrängde mitt liv.
Jag gick sönder och bröts ner så djupt att Jag blev forcerad till hemskt skadebeteende.

Det som regnade ner i mig blev en utväg för att nu vara kontrollerad.
Oavsett det som tog över mig och blev min verklighet så är det nu förändringen till det bättre.

Jag har uttryckt genuin ångest mot dem som blev indragen i det och visat sanning.

I tidningen läser man endast om en mörk psykos men som ville mer än vad Jag tillät.

Den var en psykotiskt monster i förklädnad. Han träffar Jag inte mer igen.

Arju, jag förutsätter att det var du som attackera kvinnorna?
Hur tänkte du och vad var anledningen till attacken?
Var gasmasken till för att dölja ditt ansikte?

Vad har hänt tidigare i ditt liv som utlöste ditt agerande? Eller hade du blivit sjuk oavsett tidigare händelser i livet (genetisk åkomma)
Citera
2013-04-26, 09:00
Medlem
Europes avatar
Att man postar inlägg och sedan själv besvarar dem känns faktiskt lite schizofrent..
Senast redigerad av Europe 2013-04-26 kl. 09:04.
Citera
2013-04-26, 09:16
Medlem
Fruktlimpas avatar
Att Arju är GM är ju sannerligen otroligt eftersom ett babytroll hade kunnat fejka det här.

Men om det nu är sant så är det en prima situation att ställa lite frågor.
Var det något speciellt med de kvinnorna du attackerade? Eller var det helt slumpmässigt?
Citera
2013-04-26, 09:19
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Att man postar inlägg och sedan själv besvarar dem känns faktiskt lite schizofrent..
Att man sitter inspärrad på rättspsyk och skriver på flashback känns även det lite konstigt...
Citera
2013-04-26, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Att man sitter inspärrad på rättspsyk och skriver på flashback känns även det lite konstigt...

Inte alls. Rättsvården har förvisso stramat upp reglerna, vad jag minns var det inte länge sedan en dömd pedofil fritt kunde surfa på internet från rättspsyk.
Citera
2013-04-26, 11:11
Medlem
Ulf Ohlsson satt och bloggade från rättspsyk, de har tillgång till datorer och internet där (till skillnad från de skärpta brottslingarna på fängelserna som skulle behöva det för sina studier) så visst kan det vara gm i tråden ovan. Det är t o m troligt. Hur inläggen är skrivna skvallrar om en svårt psykiskt sjuk människa, tycker jag. Förvirringen är total, han är ju helt borta, för fan. Det är svårt att fejka den stilen.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in