Citat:
Ursprungligen postat av ostamacka
Om jag levde i ett "diktatorstyrt" land skulle jag också bli galen om det blev demokratiskt...
Destu mer friheter ett land har destu lättare är det för juden att köpa upp media (vända folket emot sig själva genom söndra & härska teknik), köpa upp stora företag (förslava folket), placera ut snabbmatkedjor i varje stad (försämra hälsan på mitt folk). Starta upp Prideparader, förstöra kärnfamiljen och andra perversioner. Allt för att förstöra samhällets stöttepelare.
Dagens demokrati är ett jävla skämt och ett hån mot mänskligheten. Dagens demokrati betyder i princip minoritetsstyre... Destu mindre minoritet du är ju mer har du att säga till om.
Hellre hade jag haft en stark ledare som kämpade för sitt folk, likt mohammar kaddhafi (stavning?). Det det som är normalt ska sättas som norm!
(Sorry om det blev rörigt. Skriver från mobil.)
Och....här kom judarna in i bilden
Jag är ganska less på höra att allt är judarnas fel. Varför är det inte muslimernas fel? De är dom som bor och stökar ner sitt land...av någon konstig anledning.
Dagens demokrati är en demokrati. Bara för du inte sitter som statsminister eller folkvald politiker.
Demokrati betyder att man glädjer majoriteten av folket. Det vore fel att göra tvärt om.
Sen är det många som röstar och sedan klaga. De ska lära sig och hålla käft istället.
/ Winston D Thackeray