Och så säger folk att vi i Norrland är extremt sossar av oss och gillar allt som har med ''olika'' att göra?
Antalet asylsökande i Boden är extremt mycket om man jämför med andra norbottniska städer och det syns, Var i Boden sist för nåt år sen på en fredag och man mötte väldigt många människor av icke svensk ursprung som sprang runt där, För det mesta folk från östra Afrika och östra delarna av MENA (Irakier med mera)
Folk här uppe börjar bli ganska trött på invandringen för det slår hårt mot sjukvården och skolorna här uppe, Vi här uppe älskar för det mesta en välfärd och vi vill gärna ha kvar de. Det ser man på kommentarfältet att vi är inte så jäkla nöjda här uppe om invandringen så ni sörlänningar som gnäller att vi är Sveriges kommunister borde tänka om!
Jag hoppas flera politiker följer Bosse Strömbäck och inser att skitet inte håller nå mera, SD kommer säkert öka här uppe nästa val fast jag själv skulle hellre se att Norrland blev ett eget land och slipper vara med i detta experiment som kommer leda till tråkigheter en vacker dag.
Bara mina tankar i detta.