2012-11-05, 01:03
Medlem
Måste man hålla på och ödsla tid med att tänka "vad fan skrev jag sist" och hitta det inlägget, klicka på sig själv, för att se svar i trådar?

MÅSTE man hålla på och prenumerera på alla sina ämnen för att lyckas med detta?

Finns det ingen funktion för att se sina meddelanden? Varför int i så fall? På kontrollpanelen?

Jag kan dessutom upplysa er om att det tog x ÅR innan jag upptäckte att det FANNS en kontrollpanel. Liten liten font... längst ner på sidan... Som ingen omnämnt hur man hittar, någonstans.
Citera
2012-11-05, 01:05
Medlem
NovaOculuss avatar
Håll musen över menysaken (dum funktion jag vet) välj 'mina inlägg'.
Citera
2012-11-05, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Håll musen över menysaken (dum funktion jag vet) välj 'mina inlägg'.

Men HERRE GUD! TACK !

Jag har knappt ens SETT meny funktionen under alla år. Min hjärna har sorterat den under "något jobbigt reklam aktigt eller onödigt skit som poppar upp obehagligt och drygt".

Åh hå hå.

Alla dessa ÅR har jag kunnat gå dit smidigt... jaja... Tummen upp ändå.
Citera
2012-11-05, 06:35
Medlem
negerbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hudsvedan
Men HERRE GUD! TACK !

Jag har knappt ens SETT meny funktionen under alla år. Min hjärna har sorterat den under "något jobbigt reklam aktigt eller onödigt skit som poppar upp obehagligt och drygt".

Åh hå hå.

Bara en följdfråga: Hur lyckades du med att missa denna funktion så brutalt? Vad trodde du "Mina inlägg" kunde betyda?

För övrigt, har du sett att du även har "Mina citerade inlägg" under samma meny?
Citera
2012-11-05, 06:36
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hudsvedan
Men HERRE GUD! TACK !

Åh hå hå.

hur osmidig funktion som helst, liten och överkänslig.
Citera
2012-11-05, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
Bara en följdfråga: Hur lyckades du med att missa denna funktion så brutalt? Vad trodde du "Mina inlägg" kunde betyda?

För övrigt, har du sett att du även har "Mina citerade inlägg" under samma meny?

Saken är den att jag inte ens sett "Mina inlägg" i menyn, för jag har blivit helt BLIND för ALLT som poppar upp på sidor. Jag SER det inte. Jag SER inte banners heller etc.

Jupp såg det. Smidigt med citerade inläggslistaren.
Citera
2012-11-05, 23:49
Medlem
Jag döljer alltid den menyn så jag brukar göra precis som TS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in