2012-11-05, 00:52
Medlem
Bookhouses avatar
Jag har en macbook med mountain lion som system. Jag vill att mina anteckningar jag gör på iphonen synkas med mina anteckningar i datorn på samma sätt som jag tex synkar kalendern. Jag bryr mig inte om det görs över icloud trådlöst eller bara när jag kopplar in mobilen till datorn men jag vill kunna synka dem. hittar inte alternativet på itunes.

Någon som ge en hjälpande hand?
Citera
2012-11-05, 01:56
Medlem
Settings>iCloud>Notes

Notera att enbart anteckningar skapade efter aktiveringen kommer att synkroniseras.
Citera
2012-11-05, 15:03
Medlem
Bookhouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EboLa^
Settings>iCloud>Notes

Notera att enbart anteckningar skapade efter aktiveringen kommer att synkroniseras.

Tack så mycket. Använder man sin icloud mail adress till något? Jag fick skapa en ny nu men jag har u använt icloud tidigare. Har det gått utan att skapa en icloud mail adress? Ifall inte, spelar det då någon roll om jag har två när det kommer till all synkning?
Citera
2012-11-13, 23:36
Medlem
Bookhouses avatar
Jag har kryssat i anteckningar i icloud inställningarna men anteckningarna jag gör i telefonen synkar inte med datorn. Inte ens när jag synkar telefonen med datorn med hjälp av sladd. Någon som vet vad jag gör för fel?
Citera
2012-11-13, 23:57
Medlem
Bookhouses avatar
Jag försöker logga in med mitt apple id i anteckningar. Då står det redan inloggad som... Detta icloud konto finns redan. Om jag redan är inloggad varför synkar då inte anteckningarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in