Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-11-04, 01:27
Medlem
Megafailures avatar
Hej alla barn,

Vad anser ni vara must-have när det gäller sexleksaker och glädjehöjande teknik?

Behöver tips för mig och min vildkatta för att öka på extasen lite .

Handfängsel ligger högt på min lista iaf .

Go nuts
Citera
2012-11-04, 01:33
Medlem
BushKillingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Hej alla barn,

Vad anser ni vara must-have när det gäller sexleksaker och glädjehöjande teknik?

Behöver tips för mig och min vildkatta för att öka på extasen lite .

Handfängsel ligger högt på min lista iaf .

Go nuts
gagball
Citera
2012-11-04, 01:42
Medlem
Megafailures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushKillington
gagball

Bra förslag!
Citera
2012-11-04, 01:48
Bannlyst
Tar du den i tvåan så köp en strapon.
Citera
2012-11-04, 01:51
Medlem
BushKillingtons avatar
Tack

men du, det finns ju en uppsjö av olika slags sexleksaker. Så varför inte bara beställa hem det ni. tycker verkar bra och prova er fram?

om inte så säger jag: Buttplug, kedjor,geishakulor,penisring,
Citera
2012-11-04, 01:56
Medlem
Ragwings avatar
Det här kanske är något att ha?
http://intimleksaker.com/sexleksaker/male-edge-penis-enlarger-pro-version-p-5180.html
Citera
2012-11-04, 01:57
Medlem
Megafailures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Six10
Tar du den i tvåan så köp en strapon.

Nepp, men vem vet vad som händer när hennes kompis kommer
Citera
2012-11-04, 01:59
Medlem
Megafailures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragwing
Det här kanske är något att ha?
http://intimleksaker.com/sexleksaker/male-edge-penis-enlarger-pro-version-p-5180.html

Haha tror ju inte den funkar men har problem att få in den redan nu så jag tror inte set beövs
Citera
2012-11-04, 01:59
Medlem
alroberts avatar
beror ju helt på vem det är som ska ha det, asså alla tänder ju på olika Dildos/vibratorer/piskor/JÄTTEdildos/strapon ja u name it..

jag och min flickvän, eller rättare sagt min flickvän har ett par dildos och en vibrator. faktist väldigt roligt att hålla på med (på henne självklart!)

själv har jag ett Egg, köpte det faktist mest på skoj när vi beställde lite skit ifrån Hong kong men det är faktist riktigt jävla trevligt litet instrument, dock kanske inget för två att leka med
Citera
2012-11-04, 02:04
Medlem
Megafailures avatar
Glömde, skriv gärna med vart ni föredrar att handla från "

Fick en "du får fria händer med mig, stryp mig, ta mig, gör vad du vill, jag har inga gränser" .
Citera
2012-11-04, 02:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
beror ju helt på vem det är som ska ha det, asså alla tänder ju på olika Dildos/vibratorer/piskor/JÄTTEdildos/strapon ja u name it..

jag och min flickvän, eller rättare sagt min flickvän har ett par dildos och en vibrator. faktist väldigt roligt att hålla på med (på henne självklart!)

själv har jag ett Egg, köpte det faktist mest på skoj när vi beställde lite skit ifrån Hong kong men det är faktist riktigt jävla trevligt litet instrument, dock kanske inget för två att leka med

Ha ha köpte också ett sånt egg när jag beställde prylar från Dealextreme jag körde kuken rätt igenom det så det gick hål, såg förjävla roligt ut när egget satt vid penisroten

Var några flärpar innuti kändes faktiskt lite som en riktig snippa!

Jag har provat någon vibererande dickring också som skulle göra det skönt för både man och kvinna men ingen av oss upplevde det speciellt bra riktigt uselt vill jag minnas.
Citera
2012-11-04, 02:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Megafailure
Glömde, skriv gärna med vart ni föredrar att handla från "

Fick en "du får fria händer med mig, stryp mig, ta mig, gör vad du vill, jag har inga gränser" .

Då kanske du ska köpa en liten piska och smiska henne på rumpan med, inget jag går igång på varken ge eller ta men din knullis verkar sugen på det mesta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in