2012-11-03, 20:29
Medlem
PrinceJenkinss avatar
Så nu e det så att jag ska göra egen VP tobak/smak jag vet ett sätt att göra det och det är att man kokar vanlig piptobak och sen blandar man i honung,glycerin och smaken men finns det något annat sätt? för mitt problem är att jag inte hittar glycerin inte ens på apoteket i min närhet så om det finns ett annat sätt eller något som man kan ersätta glycerinen med. man använder glycerin för tobaken inte ska brännas om ni inte visste. tack för svar i förhand
Citera
2012-11-03, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceJenkins
Så nu e det så att jag ska göra egen VP tobak/smak jag vet ett sätt att göra det och det är att man kokar vanlig piptobak och sen blandar man i honung,glycerin och smaken men finns det något annat sätt? för mitt problem är att jag inte hittar glycerin inte ens på apoteket i min närhet så om det finns ett annat sätt eller något som man kan ersätta glycerinen med. man använder glycerin för tobaken inte ska brännas om ni inte visste. tack för svar i förhand

http://www.snusbolaget.se/glycerin.html

varsågod
Citera
2012-11-03, 21:14
Medlem
PrinceJenkinss avatar
Tack men undrar om det finns ett annat sätt eller något som kan ersätta glycerin
Citera
2012-11-03, 23:01
Medlem
Av ren nyfikenhet, varför vill du göra tobaken själv? Det tar ju bara tid.
Citera
2012-11-03, 23:02
Medlem
PrinceJenkinss avatar
Jag vill experimentera med smaken försöka få många olika smaker som inte finns i affärer
Citera
2012-11-04, 19:21
Medlem
Hur hade du tänkt smaksätta den? Med riktig frukt eller koncentrat?
Citera
2012-11-04, 19:37
Medlem
elektronikfreaks avatar
En fråga till TS!

Förutsatt att du har en vattenpipa. Jag håller nämligen på att utöka min pipsamling med lite bra roliga pipor. Min fråga - går det att röka vanlig piptobak i vattenpipa o tända med vanlig tändare eller tändstickor? Håller på att leta vattenpipa (hookah) på Ebay i Israel. Där finns det ju hur mycket vattenpipor som helst. Frågan är väl snarare om det går att röka i dom eller om de enbart är avsedda som prydnad!??
Citera
2012-11-06, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elektronikfreak
En fråga till TS!

Förutsatt att du har en vattenpipa. Jag håller nämligen på att utöka min pipsamling med lite bra roliga pipor. Min fråga - går det att röka vanlig piptobak i vattenpipa o tända med vanlig tändare eller tändstickor? Håller på att leta vattenpipa (hookah) på Ebay i Israel. Där finns det ju hur mycket vattenpipor som helst. Frågan är väl snarare om det går att röka i dom eller om de enbart är avsedda som prydnad!??

Everyonedoesit.com säljer bra hookahs.

Vill du röka piptobak ska du köpa en bong, men jag tycker det känns onödigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in