2012-11-03, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffnipples
Det du inte fattar är att feminism m.m. har gjort kvinnor till narcissistiska svin. Precis som jag förklarat för dig tidigare i en annan tråd så korrelerar mängden frihet med oansvarslöshet hos kvinnor. Om män kan bete sig som svin 24/7 varför gör de inte det? För att en majoritet män kan axla befogenheter och ansvar samtidigt som de flesta kvinnor inte ens kan stava till ordet ansvar.

Vad är det som har gjort somliga män till narcissistiska svin då, för du kan ju inte vara omedveten om att det existerar såna? Tänk att det är orsaken till alla problem ifrån svinpest till fylla, feminismen. Herregud så bekvämt du har det som aldrig behöver fundera djupare än en gnet sen du hittade Svaret.

Om åsikten om kvinnor är att de inte kan stava till ordet ansvar så är det verkligen otroligt korkat, ja faktiskt rent stendumt, att de får ta hand om något så viktigt som era barn. Hädanefter får det bli mannens jobb, det ska fan riskera livet på ungarna genom att låta deras totalt ansvarslösa mödrar sköta dem, kolla bara på filmen i trådstarten hur alla kvinnor är EGENTLIGEN.

Vad var det jag sa.
Citera
2012-11-03, 23:55
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Vad är det som har gjort somliga män till narcissistiska svin då, för du kan ju inte vara omedveten om att det existerar såna? Tänk att det är orsaken till alla problem ifrån svinpest till fylla, feminismen. Herregud så bekvämt du har det som aldrig behöver fundera djupare än en gnet sen du hittade Svaret.

Om åsikten om kvinnor är att de inte kan stava till ordet ansvar så är det verkligen otroligt korkat, ja faktiskt rent stendumt, att de får ta hand om något så viktigt som era barn. Hädanefter får det bli mannens jobb, det ska fan riskera livet på ungarna genom att låta deras totalt ansvarslösa mödrar sköta dem, kolla bara på filmen i trådstarten hur alla kvinnor är EGENTLIGEN.

Vad var det jag sa.

Har jag sagt att det inte existerar manliga narcissistiska svin? Neeeeeej...

Tappade tråden när du tuggade fradga där. Stukade du dina blygdläppar eller är det den där speciella dagen i månaden som gjorde sig påmind?

På vilket sätt är att sätta sina barn på dagis att ta ansvar? På vilket sätt är ett irrationellt beteende att bete sig ansvarsfullt? På vilket sätt är medveten diskriminering att bete sig ansvarsfullt? Ja, listan kan göras lång och med det vill jag enbart påvisa att eftertanke inte är din grej.

Kul att du tar upp barn eftersom du som första orsak nämner ett område där män stängs ute. Vad sägs om att sluta hyckla och diskutera saken som en vuxen kvinna?
Citera
2012-11-04, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffnipples
Har jag sagt att det inte existerar manliga narcissistiska svin? Neeeeeej...

Tappade tråden när du tuggade fradga där. Stukade du dina blygdläppar eller är det den där speciella dagen i månaden som gjorde sig påmind?

På vilket sätt är att sätta sina barn på dagis att ta ansvar? På vilket sätt är ett irrationellt beteende att bete sig ansvarsfullt? På vilket sätt är medveten diskriminering att bete sig ansvarsfullt? Ja, listan kan göras lång och med det vill jag enbart påvisa att eftertanke inte är din grej.

Kul att du tar upp barn eftersom du som första orsak nämner ett område där män stängs ute. Vad sägs om att sluta hyckla och diskutera saken som en vuxen kvinna?

Jaså, du backar nu när du fattar att det blir ansvarsfulla du som ska ta hand om barnen hädanefter och vill plötsligt diskutera som "vuxna". Det har jag aldrig hört ifrån dig förut, du måste ha blivit skitskraj vid blotta tanken. Nej, jag har insett att man inte kan vrida vatten ur en sten, hörrudu. Vuxna diskussioner har jag med andra.
Citera
2012-11-04, 00:12
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Jaså, du backar nu när du fattar att det blir ansvarsfulla du som ska ta hand om barnen hädanefter och vill plötsligt diskutera som "vuxna". Det har jag aldrig hört ifrån dig förut, du måste ha blivit skitskraj vid blotta tanken. Nej, jag har insett att man inte kan vrida vatten ur en sten, hörrudu. Vuxna diskussioner har jag med andra.

Så begreppet ansvar vilar antingen på kvinnan eller mannen när barn finns med i bilden? Du är verkligen tragisk men det visste jag sedan tidigare.

Odjå, framstjärten tar sig ton här och påstår att hon inte längre tror att hon kan vrida vatten ur en sten. Good for you!

Samtidigt säger hon att hon hellre har "vuxna" diskussioner med andra...

Senast redigerad av Stiffnipples 2012-11-04 kl. 00:22.
Citera
2012-11-04, 04:54
Medlem
Scubbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Är det här jämlikt? Tror ni att killar som bettet sig så här behandlas med silkesvantar som tjejerna? Tjejerna tar och grovflörtar med vakterna och bjuder ut sig för att komma in. Tjejer skriker sexuellt ofredande trots att vakterna bara för ut dom på mildaste viset. Visar trosor bröst och fitta ofta mitt på gatan men dom får inga böter.
Just fulla brittiska kvinnor har väl inte världens bästa rykte precis. Kan tänka mig att kvinnorna använder mer sätt att få sin vilja igenom: manipulera, kvinnokortet, aggressiva hot, våld och sist offerkortet. Fast det är inget problem som exklusivt kommer från fulla kvinnor stackars dörrvakter stöter på.
Citera
2012-11-04, 06:25
Medlem
Ja kvinnor är de värsta typerna och ja dom blir behandlade som prinsessor av vakterna som är betydligt brutalare mot killar.

Därför bojkottar man ställen man vet som har dörrvakter som tänker med kuken.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in