2005-04-28, 01:01
Medlem
Andreassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pickopung
Ett par lumparkompisar fick pipan i ansiktet när dom böjde sig fram/nedåt, med ak´n hängandes på ryggen. Den gled ner och med hjälp av vapenremmen "svängde" den upp pipan i nyllet på dom.

//Pickopung

En klassiker...
2005-04-28, 02:28
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja00
Jag har en polare som var inne som Jägare, han berättade om nån kille som inte ville vara där och försökte, när dem sprang och skulle ner fort för att ta skydd, medvetet slå av sig tänderna med pipan och därigneom få frisedel. Kanske inte den bästa metoden, tydligen en av flera han provade. Dock lyckades han aldrig slå in sina tänder på detta sätt, han fick massa skador och jävligt ont vet jag men inget som han fick frisedel för.

Låter lite konstigt det du skriver. Speciellt när det gäller jägartjänster eftersom alla jag låg inne med inkl mig själv skulle med glädje ha slagit ut alla tänder bara för att INTE få frisedel....
2005-04-28, 11:41
Medlem
frostflakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frostflake
Eld, rörelse, skydd har inte med frågan att göra. Bengbula! Aaaaaahhhhhhh!!!!
Eld, rörelse och skydd är taktiska grundbegrepp och har inte med den personliga säkerheten att göra med i fall av olyckor.
2005-04-28, 11:48
Medlem
Hurkels avatar
Äh, har ni aldrig åkt 20-bil? Sitter man och småsover så är det inte så svårt att nicka till rejält med huvudet i något gupp. Med tanke på hur många som åker 20-bil dagligen så vore det inte konstigt om någon hade otur och slog ut ett par tänder någon gång. Om det inte vore just för det där skyddet.

OT: efter ett tag blev rätt många av de där skydden sönderskjutna
2005-04-28, 18:10
Medlem
Citat:
Eld, rörelse och skydd är taktiska grundbegrepp och har inte med den personliga säkerheten att göra med i fall av olyckor.

Ja, och de allra flesta olyckor med utslagna tänder eller spräckta ögonbryn inträffar just när dessa "tre taktiska grundbegrepp" övas.
2005-04-30, 22:22
Medlem
frostflakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dismember
vad kallas tjänsten du hadde i lumpen? måste ha varit sämre än malaj, dom rörde på sig iallafall.

jävligt konstig stridsteknik, stå, sitta, ligga, ofta sovandes?

men du gjorde kanske lumpen i nåt afrikanskt land........... men har dom ak? gissade på bambuspjut jag
Rättskrivningsbefäl vid Militära Högskolan För Pennfäktare. Disskusionsdetaljen. 3:e Avdelningen.
2005-04-30, 22:23
Medlem
frostflakes avatar
Själv då?
2005-04-30, 22:35
Medlem
frostflakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaizer
Ja, och de allra flesta olyckor med utslagna tänder eller spräckta ögonbryn inträffar just när dessa "tre taktiska grundbegrepp" övas.
Homozexuell?
2005-05-01, 09:52
Medlem
Citat:
Homozexuell?

Jaså du är fortfarande kvar på FB? Har du inget vettigt att skriva, så ge fan i det i stället.
2005-05-01, 12:58
Medlem
Azraels avatar
*KLICK*

Frostflake har efterräkningar att vänta...
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in