• 1
  • 2
2012-11-03, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av logita
Utan att vara oförskämd/elak, är du säker på att hon får orgasm ?
Är man osäker kan det vara så att man anpassar sig till situationen, låtsas att man njuter.
Blir hon verkligen blöt? Det kan vara så att dina fingrar (om du smeker henne) har svårt att få fäste, dvs hitta rätt när du försöker att hitta rätt (om du förstår vad jag menar) ...

Ett annat tecken är, om du plötsligt slutar att göra något, vad händer då? Är hon ändå nöjd, eller ber/tigger hon dig om att fortsätta ?
Jag är helt säker på att hon verkligen får orgasm för om det inte går så säger hon till och då slutar jag. och om jag slutar så säger hon oftast något i stil med att: varför slutar du? du är inte klar än!.
Citera
2012-11-03, 14:40
Medlem
bitchinhighheelss avatar
Men sommsagt, testa med mer och mer fingrar, alla tjejer är nog inte så djupa heller att få in en hel jävla kuk i fittan.
Citera
2012-11-03, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitchinhighheels
Men sommsagt, testa med mer och mer fingrar, alla tjejer är nog inte så djupa heller att få in en hel jävla kuk i fittan.
Jag får väll göra det. Men 3 fingrar känns lite överdrivet, då kan jag ju köra in hela handen likaväl! Tror ni det kan hjälpa att ha en kunde under röven på tjejen?
Citera
2012-11-03, 18:41
Medlem
bitchinhighheelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MysteryMaster
Jag får väll göra det. Men 3 fingrar känns lite överdrivet, då kan jag ju köra in hela handen likaväl! Tror ni det kan hjälpa att ha en kunde under röven på tjejen?

3 fingrar är inte överdrivet, 4 är väl max haha men du kan ju alltid testa med 3/4, du behöver ju inte ta in hela handen liksom, då kan du lika bra knulla henne utan problem.
ingen aning, kan ju vara lite till hjälp och ha en kudde
Citera
2012-11-03, 20:37
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MysteryMaster
Vilka signaler? Problemet är som sagt att hon är för trång där nere när vi ska ha sex.

Det kanske är där problemet ligger i a f.
Sex är ingen ingenjörskonst där man kan mäta med micrometerskruv.

Att tyda signaler medvetet avgivna eller omedvetet samt ha erfarenhet är oftast avgörande.

Samt att man lär sig hela tiden. Jag trodde jag var fullärd vid 30 och senare vid 40, men nu inser jag att jag kan inte kalla mig fullärd ändå.

/Antex
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in