God Morgon
det är Så jag är nu sjukskriven Pga av En gruvolycka i augusti detta år.
Bröt 3 Revben. Krossade höger njure och slet sönder musklerna i ryggen rätt hårt.
är på vårdcentralen och lämnar urinprov både morgon och kväll pga att jag pissar blod.
Är i överlag trasig i hela kroppen. Och inte minst så tär det rätt hårt psykiskt pga att framtiden ser lite mörk ut för jag vet inte hur min arbetsförmåga kommer vara.
Var 1280Meter underjord och arbetade när det rasade från taket.
Min fråga är riktigt man kan tänka sig kräva både företaget och Förvänta sig för ersättning av AFA försäkring och en Privat jag har i Förenade Liv.
Är fortfarande sjukskriven och pissar blod och har kraftiga smärtor.
Varför det känns som jag ska kräva skadestånd är att denna olycka är rätt handhavande av företaget. När jag arbetade så Anropade jag Förmännen vid 2 Tillfällen att det var oroligt i berget och att det rasade omkring maskinen jag arbetade med. När dom kom till maskinen och kikade runt så sa dom bara att det är lungt fortsätt jobba på. Vid andra besöket dom kom och skulle inspektera så gick det 30 Minuter sen rasade det över mig.
Jag vet att Ingen kan lämna Garantier att det inte ska rasa i gruvan. Men Om det rasar kring maskinen flera 100tals kilon och man Tillkalla arbetsledare som ska tydligen ha spetskompetens
och dom gör bedömningen 2x att det är lugnt.
http://norran.se/2012/08/boliden/tva-farliga-fall-inom-gruvnaringen/
Thats me Olyckan 7 Augusti.
känns verkligen som Olyckan tystas ner en aning.
Trevlig Helg alla flashbackare.
Och hoppas ni kanske kan komma med någon rolig Kommentar.
Mvh jeppe
Tillägga att jag är 25 år och helt frisk sen tidigare.
Mvh Jeppe
det är Så jag är nu sjukskriven Pga av En gruvolycka i augusti detta år.
Bröt 3 Revben. Krossade höger njure och slet sönder musklerna i ryggen rätt hårt.
är på vårdcentralen och lämnar urinprov både morgon och kväll pga att jag pissar blod.
Är i överlag trasig i hela kroppen. Och inte minst så tär det rätt hårt psykiskt pga att framtiden ser lite mörk ut för jag vet inte hur min arbetsförmåga kommer vara.
Var 1280Meter underjord och arbetade när det rasade från taket.
Min fråga är riktigt man kan tänka sig kräva både företaget och Förvänta sig för ersättning av AFA försäkring och en Privat jag har i Förenade Liv.
Är fortfarande sjukskriven och pissar blod och har kraftiga smärtor.
Varför det känns som jag ska kräva skadestånd är att denna olycka är rätt handhavande av företaget. När jag arbetade så Anropade jag Förmännen vid 2 Tillfällen att det var oroligt i berget och att det rasade omkring maskinen jag arbetade med. När dom kom till maskinen och kikade runt så sa dom bara att det är lungt fortsätt jobba på. Vid andra besöket dom kom och skulle inspektera så gick det 30 Minuter sen rasade det över mig.
Jag vet att Ingen kan lämna Garantier att det inte ska rasa i gruvan. Men Om det rasar kring maskinen flera 100tals kilon och man Tillkalla arbetsledare som ska tydligen ha spetskompetens
och dom gör bedömningen 2x att det är lugnt.
http://norran.se/2012/08/boliden/tva-farliga-fall-inom-gruvnaringen/
Thats me Olyckan 7 Augusti.
känns verkligen som Olyckan tystas ner en aning.
Trevlig Helg alla flashbackare.
Och hoppas ni kanske kan komma med någon rolig Kommentar.
Mvh jeppe
Tillägga att jag är 25 år och helt frisk sen tidigare.
Mvh Jeppe