• 1
  • 2
2012-11-03, 03:34
Medlem
Gurka___s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouko
Får man av ren nyfikenhet fråga varför du bytte från ett oäkta till ett äkta W7 är väl igen skillnad eller?

En gissning skulle vara för att slippa popups varje 10e minut med information om att man kan råka ha en oäkta installation av windows, slippa texten nere till höger på skrivbordet med samma infromation samt för att kunna ta hem och installera uppdateringar, osv.
Citera
2012-11-03, 09:03
Medlem
Andreasvbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurka___
En gissning skulle vara för att slippa popups varje 10e minut med information om att man kan råka ha en oäkta installation av windows, slippa texten nere till höger på skrivbordet med samma infromation samt för att kunna ta hem och installera uppdateringar, osv.
Det man har en Loader till.

Den blir aktiverad permanent och du kan uppdatera exakt som vanligt.
Citera
2012-11-03, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamea
Jag har bytt ut mitt operativsystem (hade tidigare ett icke godkänt Windows) till ett godkänt Windows 7. Innan jag bytte ut det, så förde jag över en del mappar med bl.a. filmer o musik, till en annan hårddisk. Nu kan jag inte hitta något i mapparna. Står att mappen är tom när man öppnar någon av dem. Men kollar man egenskaperna för mapparna så ska det finnas en hel del i dem. Mapparna är inte ”dolda”, men däremot ”skrivskyddade”. Det går inte att ta bort ”skrivskyddet” Hur gör jag får att ”återfå” mina musikmappar ?
kanske man skulle kunna öppna dom i linux. testa en linux live CD
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in