• 7
  • 8
2012-11-03, 02:17
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
vart står det att muslimer är förövarna ditt efterblivna mongo?
Ingenstans, Doftgran antyder dock att de är nästa offer.
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Nej.
Det är väl precis vad det låter som? Ägg mot oliktänkande är ju inte nytt bland dessa människor.
http://www.youtube.com/watch?v=tmxJ9AmC9-U
Sen håller jag på att riva av mig håret för att jag inte kan komma på vad en annan video heter där AFA bara matar ägg mot några sverigedemokrater som försöker hålla ett möte på något torg.

Dock anklagar jag inte AFA för att ha kastat ägg mot de här spårvagnarna, tycker bara inte om när folk (i synnerhet vänsterpajasar) snackar skit.
Citera
2012-11-03, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deanjames
Herregud vilka rikspuckon det finns den här tråden :/.

Det var ju för fan HALOWEEN igår, då håller barnen på att busa etc. Folk i tråden verkar ju tro att det är en Muslimsk konspiration startad av Iran för att islamisera svenska ungdomar. Blir ju så jävla trött på er....

Det är ju bara barn som har varit ute på haloween och busat lite. Barn och ungdomar gör sånt, inte mkt att göra åt. Det är ju ingen som har skadats etc.

Nog för jag förstår vad du menar med FBrasisterna, men läste du ens tråden? Folk skrev att det var invandrartäta områden, och att det inte lät som något AFA skulle göra. Resten får du stå för.

Nu vill jag bara tillägga att äggkastning är en vanlig aktion inom Islam, jämför det med stening och skokastning eller syra om du vill vara extrem.
Se traditionen Hajj, där stenar kastas mot en stenpelare för symbolisera att man står emot satan. Oavsett om ungarna är religiösa eller inte så är det något som tillhör kulturen.

Citat:
The stoning commemorates the action of the Prophet Ibrahim who refusing to listen to Satan, tried to drive him away by throwing stones at him. The action commemorated expresses the resolve to obey God in all situations and to shun the devil.

Googla på det så ser du.
Citera
2012-11-03, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deanjames
Det är ju bara barn som har varit ute på haloween och busat lite. Barn och ungdomar gör sånt, inte mkt att göra åt. Det är ju ingen som har skadats etc.

Du verkar ju fullständigt pantad. Det är slödder som du som borde ta mer ansvar för sina barn. Det är för fan inte ok att kasta ägg på spårvagnar.
Citera
2012-11-03, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klockan123
Det är väl precis vad det låter som? Ägg mot oliktänkande är ju inte nytt bland dessa människor.
http://www.youtube.com/watch?v=tmxJ9AmC9-U
Sen håller jag på att riva av mig håret för att jag inte kan komma på vad en annan video heter där AFA bara matar ägg mot några sverigedemokrater som försöker hålla ett möte på något torg.

Dock anklagar jag inte AFA för att ha kastat ägg mot de här spårvagnarna, tycker bara inte om när folk (i synnerhet vänsterpajasar) snackar skit.
AFA kastar inte ägg på spårvagnar. Så är det bara.
Citera
2012-11-03, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanson
Nåja det här verkar något mer koordinerat än bara ett pojkstreck. Det verkar dessutom enbart inträffa i invandrarområden, så vad vi har att gå på än så länge är:

1. Äggkastning på lokaltrafik
2. Bara invandrarområden inblandade

Är det Barabazz.com eller någon facebookgrupp som ligger bakom? Vad är slutmålet för invandrarna? Gratis kollektivtrafik? Att de ska hålla sig borta från deras områden? En ungdomsgård?
Finns det ingen som har kontakt med yngre generationen invandrare (typ 10-15år gamla) som kan höra sig för.

Äggkastande områden än så länge

Göteborg
Frölunda torg
Teleskopgatan
Älvsborgsplan
Hjällbo
Jönköping
Öxnehaga
Sjöåkra
Dalvik
Egnahem
Taberg
Råslätt
Borås
Knalleland
Gärdesvägen
Malmö
Ramels väg
Umeå
Ersboda

Fortsätt rapportera in så man kan fylla på listan!

Sen när blev Taberg ett invandrarområde?
Citera
2012-11-03, 18:07
Medlem
Åh fy fan..s avatar
Åker väldigt ofta kollektivt runt Frölunda torg i Göteborg pga jobb och det är sjukt mycket småungar som håller på och fjantar sig med vagnen och drar i nödstopp etc har dock aldrig märkt att något kastats på vagnen.

Några gånger har småskitar skjutit med paintball dock.

Och innan I&I folket drar igång, det är blandat med svenska skitungar och babbeungar.
Citera
2012-11-03, 19:40
Medlem
Jag har kört buss i mer än 13 år och har blivit "äggkastad" många gånger. Senast häromdan, och det händer i alla möjliga olika områden. Dvs inte alls invandrarbundet på något vis.
Ägg fastnar och är väldigt svårt att få bort om det får torka in. Många satsar tyvärr på framrutan och det betyder ofta att turen måste ställas in och bussen bytas in för rengöring. jag fick en gång 6 ägg på framrutan, jag såg ingenting och kunde inte köra längre.
Nått man kanske bör väga in när man kastar nått (oavsett hårdhet) på bussar framför allt är förarens reaktion. Jag gissar att de flesta skulle rycka till om det helt plötsligt smäller till. Det rycket kan bli en dödsolycka för en bussförare. Så det är faktiskt mer än ett harmlöst bus. Det är att kunna orsaka många människors död om det vill sig illa.
Citera
2012-11-03, 20:25
Medlem
muntiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanson
Nåja det här verkar något mer koordinerat än bara ett pojkstreck. Det verkar dessutom enbart inträffa i invandrarområden, så vad vi har att gå på än så länge är:

1. Äggkastning på lokaltrafik
2. Bara invandrarområden inblandade

Är det Barabazz.com eller någon facebookgrupp som ligger bakom? Vad är slutmålet för invandrarna? Gratis kollektivtrafik? Att de ska hålla sig borta från deras områden? En ungdomsgård?
Finns det ingen som har kontakt med yngre generationen invandrare (typ 10-15år gamla) som kan höra sig för.

Äggkastande områden än så länge

Göteborg
Frölunda torg
Teleskopgatan
Älvsborgsplan
Hjällbo
Jönköping
Öxnehaga
Sjöåkra
Dalvik
Egnahem
Taberg
Råslätt
Borås
Knalleland
Gärdesvägen
Malmö
Ramels väg
Umeå
Ersboda

Fortsätt rapportera in så man kan fylla på listan!
Taberg är en liten förort till Jönköping med cirka 4000 personer och knappt en enda är invandrare så det är ren bullshit
Citera
2012-11-03, 20:37
Medlem
h0b0ch1cs avatar
Gammal hederlig äggkastning. Helt rätt. Kul att ungdomen lämnar internet, möter kylan och lär sig kasta ägg som en riktig jävla karl.
Citera
2012-11-03, 22:14
Medlem
Redas avatar
Några ägg på utsidan kan man väl ta. Det är värre med alla jävla ägg man har på insidan av dessa vidriga orientexpresser i storstäderna!
Citera
2012-11-04, 15:48
Medlem
consultezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJoh
I din värld? Har du en egen? Hur fungerar den? Vad har du åstadkommit med dina trådstarter? Tror du någon lyssnar?

Jag brukar inte starta trådar. Jag brukar heller inte kasta ägg på spårvagnar. I min värld är man då inget annat än ett jävla drägg. Så fungerar den.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in