2012-11-01, 00:18
Bannlyst
har käkat 350mg tramadol och är hungrig som en gris.. spydde nyss av en ynka godis
vet nån här på flashback hur man kan få bort illamåendet?
Citera
2012-11-01, 00:24
Medlem
Darudes avatar
Ett populärt ogräs kan ju hjälpa lite, men annars vette fan om jag skulle vilja äta så mycket på 350mg, rid ut det och ta en rejäl frukost!
Citera
2012-11-01, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Darude
Ett populärt ogräs kan ju hjälpa lite, men annars vette fan om jag skulle vilja äta så mycket på 350mg, rid ut det och ta en rejäl frukost!

jag får alltid en liten munchies feeling av tram och tycker det är ganska gott med mat under ruset men vill ju inte spy haha, har ingen tillgång till ogräset annars hade jag nog skippat trammet
Citera
2012-11-01, 00:41
Medlem
Jag får alltid munchies på opiater, inte i klass med munchies man får av röka. Körde en massa oxycontin idag, gjorde ett par pannpizzor och köpte massa läsk och godis. Men brukar räcka för mig att spy 1gång när jag har opiatillamående så brukar det släppa, sen är det bara att pressa
Citera
2012-11-01, 00:48
Medlem
Denoms avatar
Vid de tillfällen jag har svårt att äta på grund av droger drar jag i mig en gainer. Lättare att få i sig än mat.
Citera
2012-11-01, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av loscar
Jag får alltid munchies på opiater, inte i klass med munchies man får av röka. Körde en massa oxycontin idag, gjorde ett par pannpizzor och köpte massa läsk och godis. Men brukar räcka för mig att spy 1gång när jag har opiatillamående så brukar det släppa, sen är det bara att pressa

har spytt 2 gånger idag funkar inte så för mig
du har tur
Citera
2012-11-01, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Vid de tillfällen jag har svårt att äta på grund av droger drar jag i mig en gainer. Lättare att få i sig än mat.
gainer va frukost för mig i flera månader

spyr man på en opiat/opiod så brukar det bara va att äta direkt efter om man är hungrig.
Citera
2012-11-01, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av conny-kaka
gainer va frukost för mig i flera månader

spyr man på en opiat/opiod så brukar det bara va att äta direkt efter om man är hungrig.

då spyr jag bara mer
Citera
2012-11-01, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shaggy2dope
då spyr jag bara mer
jobbigt efter en spya så brukar man va fit for fight igen
Citera
2012-11-02, 21:29
Medlem
House76s avatar
Du kan prova postafen. Finns receptfritt på apoteket.

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19540913000011&DocTypeID =7&UserTypeID=2

fridens

Citat:
Ursprungligen postat av Shaggy2dope
har käkat 350mg tramadol och är hungrig som en gris.. spydde nyss av en ynka godis
vet nån här på flashback hur man kan få bort illamåendet?
Citera
2012-11-03, 19:29
Medlem
dyings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av House76
Du kan prova postafen. Finns receptfritt på apoteket.

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19540913000011&DocTypeID =7&UserTypeID=2

fridens

Konstigt att ingen annan tipsat om detta Efter jag börjat med postafen innan jag ska köra tram/moffe så har jag inte spytt en gång, jätteskönt! Och ett tips mot illamåendet är att äta en rejäl frukost/måltid nån timme innan intaget, samt dricka mycket under ruset (hjälper mot ev "bakfylla")
Citera
2012-11-03, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dying
Konstigt att ingen annan tipsat om detta Efter jag börjat med postafen innan jag ska köra tram/moffe så har jag inte spytt en gång, jätteskönt! Och ett tips mot illamåendet är att äta en rejäl frukost/måltid nån timme innan intaget, samt dricka mycket under ruset (hjälper mot ev "bakfylla")

Kan intyga att postafen fungerar underbart. Brukade alltid spy på doser över 600mg tramadol, med postafen mår jag inte illa ens över 2g...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in