2012-12-18, 10:28
Medlem
joodass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Men fortfarande, han lär ju knappast kört bil i peaken.(eller ja, det hade inte jag) Och i efterhand somnar man inte så jävla lätt.

Jag har provat MDMA. Dock så förstår jag inte vad tradd och brass betyder, jag antar att det är WT/invandrarspråk?

Nä, mer som slang... Brass har varit slang för cannabis i typ 20 år. Tradd är tradolan.
Citera
2012-12-18, 11:29
Medlem
cateatdogs avatar
Att han somnat har han antagligen tagit upp själv i olycks-anmälan ...en annan ursäkt hade varit vilt eller onani - Han valde att han somnade.
...va kanske ett lämpligare val än "rattfull" !

Så, nu till följdfrågan:
VEM har LURAT i han skiten?
Senast redigerad av cateatdog 2012-12-18 kl. 11:32.
Citera
2012-12-18, 12:00
Medlem
drfreudsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big B
Samuel Haus enl. säkra källor

Åldersgruppen stämmer men Aftonbladet skriver att han "fick sitt stora genombrott för ett par år sen" och beskrivs "som en landets mest lovande skådespelare".
"Tsatsiki, Morsan och Polisen" hade premiär för över 13 år vilket är väl mer än ett par år sen och ingen ser väl Samuel som "lovande" precis?
Senast redigerad av drfreudstein 2012-12-18 kl. 12:19.
Citera
2012-12-18, 12:15
Medlem
ganska enkel gåta att svara på kolla upp alla dom ni redan sagt å se vem som bor på värmdö så har ni svaret. jag sitter redan på de
Citera
2012-12-18, 12:55
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user
Kanske är helt offtopic men vem fan somnar på MDA? Det är ju som mdma fast utan härlighet och dubbelt så mycket "speed", brukar finnas i keffa e-piller. Och sett ett par i tråden som tycker att mdma är jättelugnt och liknar tradd och brass? wtf? hur små doser tar ni? Det är 3,4-metylendioxymetamfetamin vi talar om :S

Det är stor skillnad på amfetamin och MDMA. Amfetamin påverkar framförallt Dopaminet som gör att du känner dig vaken och alert, MDMA påverkar Seretoninet som påverkar hur glad du känner dig. Tar du höga doser MDMA blir det svårt att stå upp då hela kroppen och hjärnan krampar i kärleksrus. Det är därför folk brukar likna detta symptom vid Heroinrus. Tar du små doser MDMA blir du bara glad, pigg och energisk.

Detta är en bra sida så får du lite koll: http://www.drugsmart.com/droger-och-hjarnan
Citera
2012-12-18, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zolex
ganska enkel gåta att svara på kolla upp alla dom ni redan sagt å se vem som bor på värmdö så har ni svaret. jag sitter redan på de

Dock så var det väl så att stjärnan sov hos en kompis där?
Citera
2012-12-18, 12:58
Medlem
KentaVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zolex
Du har fel.
Citera
2012-12-18, 15:14
Medlem
users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Det är stor skillnad på amfetamin och MDMA. Amfetamin påverkar framförallt Dopaminet som gör att du känner dig vaken och alert, MDMA påverkar Seretoninet som påverkar hur glad du känner dig. Tar du höga doser MDMA blir det svårt att stå upp då hela kroppen och hjärnan krampar i kärleksrus. Det är därför folk brukar likna detta symptom vid Heroinrus. Tar du små doser MDMA blir du bara glad, pigg och energisk.

Detta är en bra sida så får du lite koll: http://www.drugsmart.com/droger-och-hjarnan
Jag talar bara av egen erfarenhet, och jag har tagit mdma i alla former och färger på alla sätt utom IV så jag känner att jag har rätt bra koll.
Citera
2012-12-18, 15:22
Medlem
RockyTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joodas
Nä, mer som slang... Brass har varit slang för cannabis i typ 20 år. Tradd är tradolan.
Snarare 40-50 år
Citera
2012-12-18, 15:29
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user
Jag talar bara av egen erfarenhet, och jag har tagit mdma i alla former och färger på alla sätt utom IV så jag känner att jag har rätt bra koll.

Det e lugnt. Vi upplever allt olika. Men prova att smälla i dig 400 mg pure mdma...då kommer du ligga på golvet i 4 timmar och krampa. Riktigt jävla nice. (motsvarar ca 4 piller i en smäll)
Citera
2012-12-18, 17:32
Medlem
Tom Ljungman från Patrik 1,5 är min gissning. Fråga mig inte varför.......
Citera
2012-12-18, 17:48
Medlem
vondodenburgs avatar
antagligen är det helt lönlöst att försöka gissa. eftersom AB skriver hyllad, lovande och filmstjärna kan det i princip vara vem som helst som är lite yngre och varit med i allt från ett rapportinslag till senaste hamiltonrullen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in