• 4
  • 5
2012-11-01, 00:44
Medlem
Så vad vi vet nu är att vid ca 14-tiden blev en 97a påkörd i tumba, vid 19-20 tiden så verkar ett butiksrån ha skett någonstans(fan vet jag, Huddinge C, Tullinge C) och förövarna försvinner i Tullinge C. Och till sist en hoppare i Tumba.

Tror ni rånarna har orkat springa från Tullinge till Tumba(om nu tidigare inlägg stämmer om 2 killar i rånarluvor)?
Citera
2012-11-01, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schenkenberg87
Så vad vi vet nu är att vid ca 14-tiden blev en 97a påkörd i tumba, vid 19-20 tiden så verkar ett butiksrån ha skett någonstans(fan vet jag, Huddinge C, Tullinge C) och förövarna försvinner i Tullinge C. Och till sist en hoppare i Tumba.

Tror ni rånarna har orkat springa från Tullinge till Tumba(om nu tidigare inlägg stämmer om 2 killar i rånarluvor)?

Helt omöjligt är det väll inte men då ska du ha god fysik alltså inte vara användare av tyngre droger eller alkohol och träna någorlunda regelbundet på en nivå lite över normal då de är ca 5km mellan tullinge C och Tumba C (om tesen är att dem sprang hela vägen!) kan även tillägga ennu ett butiksrån i Salem Filmkedjan var utsat för ett rån/rånförsök under kvällen den 31okt
Senast redigerad av badavid2012 2012-11-01 kl. 01:59.
Citera
2012-11-01, 11:45
Medlem
Linazs avatar
Och igår kväll rånades filmkedjan i Salem...
Citera
2012-11-01, 14:43
Medlem
Vad det gäller branden i Storvreten så vet jag vem det är som var med i den. Lämnar inte ut nåt här men det handlar om en av dom som brukar sitta i Tumba centrum på bänkarna vid bussen. Han blev tydligen flugen från Huddinge till Akademiska i Uppsala pga sina brännskador. Och det var ett bra pådrag av utryckningsfordon däruppe vid det tillfället
Citera
2012-11-01, 16:30
Medlem
wonderlands avatar
Enligt polisens hemsida var det ett rån i en butik vid Gamla Nynäsvägen som orsakade allt pådrag. Vilken butik kan det röra sig om? Just det området är inget jag känner till.
Misstänkta har gripits i alla fall.
Senast redigerad av wonderland 2012-11-01 kl. 16:33.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in