• 1
  • 2
2012-10-31, 00:01
Medlem
Kattpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej123Hej321
Jag umgås ju med mina kompisar i verkligheten också, men till en stor del via skype (och spel).
Ja det tror jag säkert att du gör men Armadas fråga var ställd som om att skypea inte vore att umgås
2012-10-31, 00:22
Medlem
Vippzors avatar
TS fragar ju om hur han kan tar bort sparren inte om hur han umgas med kompisar?

Testa att ga in pa aktivitetshanteraren och leta efter "speltid.exe" (eller liknande) och avsluta aktiviteten! Vet inte hur programmet fungerar men kan fungera!
2012-10-31, 00:25
Medlem
08oss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Boota upp med en live-CD av ett valfritt Linux-distro och ta bort filerna?
För övrigt håller jag med att du borde träffa dina kompisar IRL istället.
Tror det borde vara den bästa lösningen, annars får du väl installera ett till windows på datorn.

Sen förstår jag inte varför alla är så emot att man umgås över nätet, variation är väl bäst men det kan vara skönt och praktiskt att inte vara tillsammans IRL, för vadå, ska Ts och hans kompisar sitta vid en dator och titta?
2012-10-31, 05:41
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej123Hej321
Hej!

Pappa tyckte att jag spelade för mycket och installerade ett program på min dator som kallas speltid och begränsar min speltid till 10 timmar om veckan, när tiden tar slut stängs datorn av. Jag satt inte så mycket vid datan förut men tillräckligt för att få detta program installerat. Detta gör att jag inte kan sitta och prata lika mycket med mina kompisar på skype och jag blir lite utanför. Så om någon vet hur man avinstallerar detta avskyvärda program är jag tacksam för svar. Jag har definitivt testat att bara klicka på avinstallera men man måste slå in ett lösenord.

/Tack på förhand

Frågor som har varit uppe flertal gånger på forumet. TS hänvisas till sökfunktionen.

//Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in