Har puffat "e-cigg" ett tag nu, började med "one cigg" (vilket bara är skit förövrigt!).
Sedan avancerade jag till egoT vilket är en hyfsat bra för nybörjare då den är enkel liten och ger en hyfsad smak, men ganska dyr i drift.
För några år sedan investerade jag i en REO Mini (handtillverkad kvalitet från US), där snackar vi grejor!
Godaste jag puffat ur någonsin!
Den genererar både mer smak och rök än både ciggar och cigaretter, går inte att beskriva hur sjukligt gott det är!
Men smakar det så kostar det, tror jag har spenderat dryga 4k för Reo'n samt alla tillbehör som special batterier, laddare, cartomizers, "E-liquid" mm.
Men ska du köpa "e-cigg" kan jag inte rekommendera något annat än REO då det är det bästa av det bästa!
köper du den så kan jag lova dig att du inte någonsin skulle kunna välja en cigg framför en REO.
förövrigt så är röken är harmlös som ånga men E-liquid som innehåller nikotin är olaglig att sälja här i Svedala, så import från U.S är det som gäller, men det är lugnt för mig har då aldrig någon order fastnat i tullen.
Just det ja, du ska köra på ekologisk handgjortd E- Liquid, inga gifter, inga konstiga ämnen som finns i Kina vätskorna, samt nå sjukt godare smak. Finns i smaker allt från vanlig tobak, äpplepaj till stekt bacon

"Ursäkta stavningen samt upplägget i skriften då jag är under influens av whisky"