2012-10-30, 00:56
Medlem
Hej flashback!

Jag har ett problem som jag behöver hjälp med. Jag är 23 år gammal och har en ny kille som jag vill ha sex med. Problemet är att jag är oskuld och inte vill att han ska få reda på detta. Jag är helt normal annars, ser helt ok ut, fin personlighet, etc. men jag har ändå aldrig haft sex tidigare (jag har varit i situationen men alltid backat). Det är absolut inte av religiösa skäl eller för att jag "väntat på den rätta" eller nåt sånt trams, det har bara blivit så. Kanske för att jag är uppvuxen på en liten ort med ett bristfälligt utbud av män som fallit mig i smaken följt av att jag när jag flyttade började plugga en kvinnodominerad utbildning. På senare år har det blivit som en ond cirkel då jag skämts för att någon ska få reda på det och därför inte har velat ha sex med någon. Nu är jag dock 23 år, har pluggat klart och är i yrkeslivet men känner mig ändå som en barnunge på grund av denna skitsak. I och med att jag inte pluggar och inte vill släpa hem något från kroget så är utbudet av killar som jag vill/kan ligga med litet. Den här killen vill jag alltså vara med.

Hur som helst, nu vill jag alltså få det gjort med den här mannen men vill göra det på ett sätt så att han inte misstänker någonting. Finns det något sätt att dölja de fysiska hindren (blod etc.) och samtidigt undvika att vara en sopa i sängen? Alltså, jag har ju varit "intim" med killar tidigare "up until the point" så jag är ju inte helt ovetande.

Jag förutspår några standardsvar i såna här situationer och besvarar dem nu direkt för att snärja dem i sin linda:

-"Berätta för honom, om han verkligen gillar dig så kommer han inte att bry sig!": Nej, jag är inte alls säker på att han verkligen gillar mig jättemycket så det finns visst en risk att han bryr sig. Jag vill ändå göra detta.

-"När du ändå väntat så länge, var med någon speciell istället!": Nej, jag tycker inte att oskulden är så jävla viktig och jag vill inte vänta på någon speciell. Jag vill ha sex nu.

-"Berätta, killar gillar oskulder! ": Nej, det är inte alls säkert. Kanske på flashback men inte i verkliga livet.

-"Vad spelar det för roll vad han tycker om du ändå inte älskar honom?": Det är bara pinsamt ok? Jag gillar honom tillräckligt för att bry mig.

Tips?
Citera
2012-10-30, 01:04
Medlem
ja eftersom du tog bort en massa normala svar, så säger jag så här:
titta på porrfilm. vanlig porr alltså, inte nå djävulsporr med åtta kukar osv... vanlig porr. köp en dildo. gör de saker de gör på filmen med dildon. träna och öva. spela gärna in dig själv på film och titta på det. då ser du om det set vant och naturligt ut
Citera
2012-10-30, 01:05
Medlem
S-cups avatar
Om du är rädd för eventuell smärta och blod så borde en dildo eller dyl. hjälpa.

Annars vet jag inte, är nog bara övning som ger färdighet.
Citera
2012-10-30, 01:07
Medlem
Neroxxs avatar
Det är väl bara att knulla på.
Ju mer du "tränar" ju bättre blir du.
Lycka till med knullandet.
Citera
2012-10-30, 01:10
Medlem
Knoppys avatar
Hej.
Kommunikation är A och O för att det ska funka. Du kommer antagligen vara skitnervös och det kommer nog märkas, men försöka att fråga hur han vill ha det. Pröva dig fram. Blir killen stel och spänd så är just det du gör ingen hit, men å andra sidan lär det märkas om han gillar det du gör.

Det där med att titta på porr kan verka skumt, men man kan faktiskt lära sig saker där också (om man som sagt håller sig borta från djävulsporren).

Lycka till
Citera
2012-10-30, 01:12
Medlem
Men snälla berätta för killen senare att du vart oskuld den där gången
Jag tror på att köra med dildo, rida den, suga av den etc. mödomshinnan går sönder och du blir van vid att hantera kuk.
Tänk när du förför honom som ett proffs, ger han världens natt och sen viskar i hans öra på morgonen: -jag var oskuld igår
Citera
2012-10-30, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knoppy
Hej.
Kommunikation är A och O för att det ska funka. Du kommer antagligen vara skitnervös och det kommer nog märkas, men försöka att fråga hur han vill ha det. Pröva dig fram. Blir killen stel och spänd så är just det du gör ingen hit, men å andra sidan lär det märkas om han gillar det du gör.

Det där med att titta på porr kan verka skumt, men man kan faktiskt lära sig saker där också (om man som sagt håller sig borta från djävulsporren).

Lycka till
Tack för ditt svar! Följdfråga (du får ursäkta att jag låter som en idiot): Vilken porr då? Jag måste erkänna att jag aldrig kollat på porr och har ingen aning om var man hittar den du menar. Alltid varit rädd att åka på nåt virus om jag tar random google hit.
Citera
2012-10-30, 01:18
Medlem
craschpangbooms avatar
Köp ett skruvstäd och en dildo! episkt!
Citera
2012-10-30, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n.jaeger
Tack för ditt svar! Följdfråga (du får ursäkta att jag låter som en idiot): Vilken porr då? Jag måste erkänna att jag aldrig kollat på porr och har ingen aning om var man hittar den du menar. Alltid varit rädd att åka på nåt virus om jag tar random google hit.

cliphunter.com
mycket bra
Citera
2012-10-30, 01:20
Medlem
PositiveNegatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
ja eftersom du tog bort en massa normala svar, så säger jag så här:
titta på porrfilm. vanlig porr alltså, inte nå djävulsporr med åtta kukar osv... vanlig porr. köp en dildo. gör de saker de gör på filmen med dildon. träna och öva. spela gärna in dig själv på film och titta på det. då ser du om det set vant och naturligt ut

Jo man märker ju att du är oskuld och porrskadad. Porr är så otroligt fejkat och långt ifrån verkligheten som möjligt.
Citera
2012-10-30, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av craschpangboom
Köp ett skruvstäd och en dildo! episkt!
Fan jag visste att jag inte skulle frågat flashback. Sjuka jävlar.
Citera
2012-10-30, 01:25
Medlem
PositiveNegatives avatar
Lyssna inte på idioternas porrtips. En kille märker om du fejkar eller inte, sexet kommer inte vara jättebra i början men det förändras. Viktigast av allt är att vara avslappnad och bara "go with the flow". En tjej kan ha legat med 30 killar och fortfarande vara skitstel medan oskulden kan vara relativt bra. Tänk på att koppla bort det faktum att du är oskuld och känn efter själv.

Killar måste prestera så mycket mer än tjejer så jag hade inte oroat mig om jag var du. Lycka till och kom ihåg.. alltid kondom!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in