Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl
Har du rockat mycket under åren då och nu börjat tänka att man kanske borde börja tänka på sin framtid ?, men det går bara inte för att jag är en lat jävel som går på bidrag.
Öhm, du verkar ju inte speciellt smart om du tror jag är lat. Tror du jag vill ha det såhär? Men visst, säg till alla som är psykiskt sjuka att de är lata.
Citat:
Ursprungligen postat av Alcorus
Lite jobb gör fritiden relativt mycket roligare, annars blir det lätt att man glömmer att göra roliga saker och bara söker "funny cats" på youtube för att fördriva tiden.
Ja, men du har uppenbarligen inte läst hela mitt inlägg. Läs först, skriv sedan.
Citat:
Ursprungligen postat av Ly
Hmm...vet inte riktigt vad jag ska svara pa det. Jag vill inte heller jobba. In fact: jag hatar att jobba. Men jag ska borja ett jobb snart, lite da och da....har inte jobbat pa fyra ar. Bara bita ihop, inse livet ar skit och djavlas som fan med en. Att deppa ihop annu mer hjalper inte, battre bli forbannad ( det ger energi) och ge sig fan pa att klara av att overleva nagra ar till. Bara kampa. Aven om det ar motigt. Kor hart. Lycka till.
Haha, bara att bita ihop? Verkligen bra råd du kommer med. Dina skitråd kan du behålla för dig själv din patetiska djävel. Dö.
edit: nog förväntade jag mig skitsvar, men inte att folk skulle säga att jag är lat och att jag skulle bita ihop? Begåvningsreserven har talat...