2012-10-29, 12:13
Medlem
ixgamess avatar
Hur mycke kan ett frskringsbolag lura en! Dom var tvungna att bygga om min koloni efter att jag har haft inbrott och vattenskador. Nu krver dom mig p 80,000 kr fr en massa avdrag,trots att stugan var som ny. Inte nog med det jag fick under renoverings perioden en massa el rkningar ca: 12 000kr. Folksam betalade mig 2000kr. r KUNDOMBUDSMANNEN ett bra stt att g vidare med detta?!

Ngon som har erfarenhet om detta!! Eller finns det ngon annan man borde kontakta?

FOLKSAM = SVIN!!
Citera
2012-10-29, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ixgames
Hur mycke kan ett frskringsbolag lura en! Dom var tvungna att bygga om min koloni efter att jag har haft inbrott och vattenskador. Nu krver dom mig p 80,000 kr fr en massa avdrag,trots att stugan var som ny. Inte nog med det jag fick under renoverings perioden en massa el rkningar ca: 12 000kr. Folksam betalade mig 2000kr. r KUNDOMBUDSMANNEN ett bra stt att g vidare med detta?!

Ngon som har erfarenhet om detta!! Eller finns det ngon annan man borde kontakta?

FOLKSAM = SVIN!!
som du sger kundombudsmannen.
eller PLUS eller media.
Citera
2012-10-29, 13:14
Moderator
Gordon Blixts avatar
Det var inte mycket renodlad juridik hr, inte. Vi provar Privatekonomi i stllet.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in