• 1
  • 2
2012-11-02, 03:19
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Det enda dåliga med spice är det korta ruset och det bästa med det är att det är lagligt.
Citera
2012-11-02, 18:12
Medlem
badbooY_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Men spice ger ett sådant roigt rus tycker jag. Spice är den enda drogen som jag för överigt känner mig riktigt bäng på. Man blir mer bäng på spice än vad man bli på tjack eller sub t.ex.

Ja visst. Man blir riktigt bäng på spice det kan jag hålla med om.
Eftersom det finns massa kemikalier i det osv.
Och så det där med att "kicken" är kort. Ja visst är den det.
Jag var kickad i max 15-20 minuter sen var det borta när jag rökte en gång i tiden.
Citera
2012-11-04, 12:53
Medlem
Schlaktarnns avatar
Dessa nya mixar efter generation 3 mixarna är ett STORT SKÄMT. La av direkt efter att gen 3 mixarna försvann!! Ska du ha underbara rökmixar som linar CB får du beställa från utlandet och be att de inte fastnar i tullen.
Citera
2012-11-05, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelika
Vad jag tycker om spice : vi får se till veckan
Jag som gillar att verkligen bli skev i bollen gillade det, beställde MAM-2201
Men ruset håller inte i sig tillräckligt länge, fick tända en ny spliff varje halvtimma i stort sett för att hålla mig bäng
Toleransen verkar höjjas åt helvete för snabbt, räckte med en nypa av den (färdiga) rökmixen först men rökte rena spliffar innan påsen var slut, det på alltså 2-3 dagar...
Har ejj märkt några bieffekter nu efter det är slut förutom att jag är utråkad, Känner mig mer klar i huvudet än vanligt och känner mig konstigt nog smartare, antagligen bara någon flummsak jag inbillat mig...

Hadde detta rus hållt i sig längre (2-3 timmar) så hadde jag valt detta före CB då det slår bättre och är jävligt billigt, även om det känns att det fattas något i ruset.
Senast redigerad av Psychedelika 2012-11-05 kl. 02:20.
Citera
2012-12-06, 11:15
Medlem
DirtyNorths avatar
hejsan, har varit å pissat för att jag ska börja med en add-utredning men idag då jag skulle börja med utredningen så sa dom att jag pissat positivt på cannabis och att jag måste pissa hos soc och visa att jag varit ren i 3 månader, men då är det att jag rökt väldigt mycket Spice på slutet och hört att det sitter i väldigt länge, dom har nyligen fått speciella prov för att kolla Spice, tror ni att dom på soc kollar efter alla droger eller endast cannabis då det var det som syntes i mitt piss?
hade rökt Spice kanske 30min innan jag pissade för utredningen och det syntes tydligen inte.
Mvh North
Citera
2012-12-06, 11:43
Medlem
WTtjackiss avatar
Gillar hur folk hävdar att spice på något sätt ska vara mycket farligare än cannabis för att det "innehåller en massa kemikalier", då det är självaste kemikalierna i cannabis plantan som gör dig hög då du röker den. Om en kemist, eller en växt har gjort kemikalien är väldigt ointressant, det har absolut ingenting med faran att göra då växtvärlden väldigt väl skapar hur många farliga kemikalier som helst helt själv.

Fast nu i efterhand så kommer jag ju på att det är många nya droger som innehåler fluoratomer med mera, det förekommer väldigt sällan ifrån en växt. Det är mycket möjligt att många nya droger bryts ned till farliga ämnen i kroppen. Jag har uppfattningen att detta händer oftare med centralstimulerande droger dock, och vad man använder för byggstenar för att skapa en cannabinoid vet jag inte.
Senast redigerad av WTtjackis 2012-12-06 kl. 11:46.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in