2012-10-27, 23:17
Medlem
Tjena hade precis en mys kväll med tjejen och drack en hel del öl och vin och tog en Kamagra, sedan nu när jag ska sova så kasta jag 2 st stilnoc för att somna förhoppningsvis, men undrar är det nån fara denna blandningen? Mvh
Citera
2012-10-27, 23:28
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Stilnoct + alkohol brukar ju inte sluta så lyckat :P Du kommer vakna imorgon med en tom karta, samtal/sms du inte kommer ihåg.

Edit: hade det inte varit bättre att fråga på forumet först, sen peta i dig stillisarna?
Citera
2012-10-27, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Stilnoct + alkohol brukar ju inte sluta så lyckat :P Du kommer vakna imorgon med en tom karta, samtal/sms du inte kommer ihåg.

Edit: hade det inte varit bättre att fråga på forumet först, sen peta i dig stillisarna?
Fan aja har tjejen sovande bredvid, så får hoppas inge dumt händer och att jag bara däckar snart när dom börjar verka, var mer egentligen lite orolig för Kamagra som ökar hjärtat sedan lugnande som stilnoc tillsammans kanske kunde va farligt..
Citera
2012-10-27, 23:47
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstigasaker
Fan aja har tjejen sovande bredvid, så får hoppas inge dumt händer och att jag bara däckar snart när dom börjar verka, var mer egentligen lite orolig för Kamagra som ökar hjärtat sedan lugnande som stilnoc tillsammans kanske kunde va farligt..
Just de vet jag inget om men vet bara att det oftast går åt helvete när folk blandar stil och alk
Citera
2012-10-27, 23:52
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Just de vet jag inget om men vet bara att det oftast går åt helvete när folk blandar stil och alk

Om man försöker motarbeta stil och kör på så får det ofta ganska dåliga konsekvenser men TS försöker uppenbarligen sova på dem och borde därför inte påverkas negativt av det.
Citera
2012-10-28, 00:07
Medlem
nej de e lugnt, slagga på du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här