Citat:
Ursprungligen postat av Rotner
Alright,
en orginell idé:
Med superstyrka, förmågan att flyga, förmågan att inte behöva andas, så skulle jag flyga upp till månen och trycka bort den från sin omloppsbana.
Blir därmed ihågkommen som personen som gjorde Tellus till en planet utan månar.
Edit: Inte så speciellt kul idé när jag väl tänker efter

Skriver ner en ny när jag får en bra och kul idé istället.
Aaaaaaahhhhhhhhh the horror!!!!
Skulle bli totalt kaos på jorden då och du skulle säkert utplåna stora delar utav mänskligheten, så ja ihågkommen skulle du bli utav den lilla skaran som överlever
Jag skulle bli totalt maktgalen och mörda korrupta presidenter och statstjänstemän för att samla hela världen under ett "råd" som jag bestämmer över.
Jag skulle efter 5-10 år ha infört total fred på jorden, så gott det går..
Utrota svälten, utrotad arbetslösheten och utrotad bostadsbristen.
Jag skulle bygga ett enormt nät utav kanaler över afrika för att på så sätt sänka temperaturen där ett par grader samt att få kontinenten att grönska.
Jag skulle införa ett språk över världen och en endaste valuta
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Så jag får gudomliga superkrafter?
Då är det hela mycket enkelt: jag skulle inte bli ihågkommen. För det första jag skulle göra är att flyga spikrakt upp tills jag kommer på behörigt avstånd från jorden.
Därefter skulle jag skicka någon dödsstråle från mina ögon eller kasta någon tillräckligt stor himlakropp mot jorden och spränga min hemplanet i småbitar.
Inget skulle överleva. Utom jag. Så ingen utom jag skulle kunna komma ihåg mig.
Därefter skulle jag utforska universum med hjälp av mina nyfunna superkrafter... Ensam och unik.
Det lär nog bli rätt tråkigt efter ett tag med tanke på att det närmaste solsystemet utanför vårat ligger ungefär 32 ljusår bort