Vet inte om detta är rätt ställe att posta detta på men, men
Jag installerade Railworks 3 idag och allt gick bra, men när jag skulle starta spelet så kommer det upp något om att flash.ocx fattades och att den inte ingår i Windows längre, och jag googlade och lyckades hitta filen som jag laddade ner (lagligt).
Men när jag skulle lägga in filen (som man skulle göra genom att skriva in något i kör/run) så kom det upp att filen (flash.ocx) hade hittas men lades inte in p.g.a felkod 0x80070005. Hur kan jag fixa detta?
Vill påpeka att min Windows version är laglig precis som mina spel. Och jag kör i bootcamp på en mbp 15".
Hela grejen är ju att jag vill få in en fil kallad flash.ocx som jag inte vet vad det är för jag har aldrig hört talas om det innan men jag läste runt på internet och fick reda på att jag skulle öppna kör/run och där skriva "REGSVR32" och sedan filens namn och sökväg efter det.
Och när jag gör detta så får jag detta meddelande:
"Modulen C:/users/Alexander/downloads/flash.ocx
lästes in, men anropet till DllRegisterServer
misslyckades med felkoden 0x80070005.
Mer information om problemet hittar du genom att
söka online med felkoden som sökvilkor"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!