Insåg efter att jag sökt efter ett ställe att diskutera serier (Journey Quest, Press Start Adventures, Baman Piderman) som endast finns på internet att det inte fanns något sådant ställe, möjligtvis länktips då. Men det finns relativt mycket där ute man skulle kunna diskutera.
Sen tänkte jag att man där även kanske kan diskutera andra saker som webcomics (Scandinavia and the world, VG Cats, The Slackerz), youtube kanaler (Gobelins) och personligheter (Total Biscuit, Jesse Cox, Dopefish, etc), Websidor (Thatguywiththeglasses, Rock Paper Shotgun, Penny Arcade, Know Your Meme)
De som anges i parantes är bara exempel som jag kommer på i skrivandets stund i ett försök att visa att de kanske skulle behöva en egen del istället för ex länktips.
Den skulle kunna ha de klassiska trådarna som 'Vad hette serien/personligheten/websidan' och 'Söker liknande personligheter/kanaler etc som...' bland annat.
Vart ska den ligga? Vet ej. Ska den heta just 'Internetrelaterat'? Det var bara ett exempel.
Så, vad tycks? Kom även med förslag, utveckling, samt visa erat intresse genom att skriva här om ni skulle vilja ha ett nytt subforum i denna stil. Stort intresse är möjligtvis det avgörande.