2012-10-26, 17:19
Medlem
s600s avatar
jag brukar ha vita skor
men jag har köpt bruna skor dyra i mocka som jag beställde online för flera tusen men jag ser ut som en tönt i dom varför i helvete då för
som är snygga och dyra
det har med psykolog att göra och inte mode det handlar inte om det
det handlar om att jag är obekväm med bruna skor
tycker inte att det är helt normalt
Citera
2012-10-26, 17:23
Medlem
Grytters avatar
Länka skorna?

Kanske är du rädd för att gå ifrån de säkra vita sneakers och att du inte kan bära upp dina mockaskor.
Citera
2012-10-26, 17:50
Medlem
supraas avatar
Så länge du inte har köpt http://www.google.se/imgres?q=playbo...9,r:1,s:0,i:71 så är det nog lungt! Bara du går en promenad så känns det bättre. Det är som en när man har klippt sig, först tror man att det är fult sen när kommentarerna ramlar in ser frisyren mkt bättre ut
Citera
2012-10-26, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supraa
Så länge du inte har köpt http://www.google.se/imgres?q=playbo...9,r:1,s:0,i:71 så är det nog lungt! Bara du går en promenad så känns det bättre. Det är som en när man har klippt sig, först tror man att det är fult sen när kommentarerna ramlar in ser frisyren mkt bättre ut
Kanske var just dem han köpt... Fattar inte om det var nåt fel med dem. Ganska snyggar.
Citera
2012-10-26, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av s600
jag brukar ha vita skor
men jag har köpt bruna skor dyra i mocka som jag beställde online för flera tusen men jag ser ut som en tönt i dom varför i helvete då för
som är snygga och dyra
det har med psykolog att göra och inte mode det handlar inte om det
det handlar om att jag är obekväm med bruna skor
tycker inte att det är helt normalt

kasta skorna, eller skicka dom till mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in