Det du har råkat ut för är serotoninbrist. "Brainzaps" är små epeleptiska anfall som man kan få när man äter mkt mdma på kort tid, har själv råkat ut för det för en massa år sen.
Det bästa du kan göra är att äta 5-htp eller tryptofan-rik mat. Exempel är blomkål, broccoli och morötter har jag för mig, även mjölk? Det är några år sen som sagt så jag kommer inte ihåg allt i detalj. Kommer du åt 5htp-tabletter är det såklart enklast och snabbast (högst koncentration).
Ett sätt att slippa brainzaps kan vara att ta en (endast en) SSRI tablett när du är på väg ner, eftersom ssri är en serotoninupptagshämmare så hindrar du allt serotonin som du frigjort med MDMA att spolas ut ur hjärnan direkt, d v s i normalt tempo.
Precis som gethud skriver ovan så känner man sig ofta väldigt deppig och hängig, samt att man blir väldigt gråtmild, jag lipade åt naturdokumentärer och allting.

Efter den händelsen har jag varit väldigt mycket mer försiktig med MDMA, t ex ska man aldrig ta det tätare än ett par veckor mellan gångerna, och inte dosera högre än vad som är en normal nybörjardos. Så fort man behöver öka mängden så är risken stor för att få brainzaps igen.
Möjligen kan det hjälpa med ssri även nu, men det har jag inte läst om någonstans utan enbart funderat ut själv. Hoppas det går över snart, det är en riktigt otäck åkomma.