Har letat runt som fan på internet, det enda jag hittar som finns i Sverige är kylar som redan är sålda på tradera. Finns det någon butik som säljer? Någon svensk hemsida? Vill inte köpa från utlandet.
Har letat runt som fan på internet, det enda jag hittar som finns i Sverige är kylar som redan är sålda på tradera. Finns det någon butik som säljer? Någon svensk hemsida? Vill inte köpa från utlandet.
Bättra att köpa en valfri minibar och sedan själv trycka på cola-loggan
Annars finns mängder på ebay, dock ingen svensk hemsida verkar ha detta att erbjuda, försökt själv
Jag tänke faktiskt att man kunde köpa en liknande denna http://www.saferwholesale.com/v/bcp0802/redminifridge2.jpg , och köpa en stor coca cola sticker o sätta på den. Men jag hittar ju inte ens röda minikylskåp på någon svensk sida..
Sedan hade jag tänkt det här som en present o då vill man ju att det ska va äkta vara!
Hur hade du tänkt att man skulle trycka på coca cola loggan då?
vill minnas en tävling där man skulle samla cocacolakorkar, eller vafan de nu va, så kunde man få ihop så pass mkt poäng att man kunde köpa cocacolaprodukter.. och där var en minikyl i sortimentet.. med logga och färg på!