Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-26, 14:09
Medlem
Jag har i skrivande stund tydligen blivit sk "Outad" eller rättare sagt en vän har luskat ut vilken användare jag är här på fb.
Vad bör jag göra?, bör jag försöka luska ut honom också? Jag vet ju typ att han hänger mycket inne på trådar under sexrubriker, gärna mot kinky,homo,scat och sådant.
Jag vet att det är jäkla äckligt och att jag egentligen inte ens vill leta efter honom där för då måste jag läsa alla deras jävla äckliga inlägg om skit och sådant, men jag vill verkligen komma åt honom.
HJÄLP, vad ska jag göra!??
Citera
2012-10-26, 14:17
Medlem
Du har 100 inlägg. Skapa en ny användare och skrota den här.
Citera
2012-10-26, 14:28
Medlem
antthetanks avatar
Håller med ovanstående. Det är ju faktiskt inte så att jorden går under för att du mister drygt 100 inlägg.
Citera
2012-10-26, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Du har 100 inlägg. Skapa en ny användare och skrota den här.
exakt jag har en miljon acc som jag svarar på mina egna trådar med.......not,

OnT ne men gör som ptwotrik säger
Citera
2012-10-26, 14:31
Medlem
mista inlägg skiter man väl, eller samlar ni inlägg?
det som är illa är väl om ts har skrivit att han är otrogen, tänker sexuella tankar kring sin mamma, säljer sig för crack och gillar aik.
Citera
2012-10-26, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
det som är illa är väl om ts har skrivit att han är otrogen, tänker sexuella tankar kring sin mamma, säljer sig för crack och gillar aik.
Jo, men om han nu redan är påkommen så kan man ju iaf minimera skadan genom att inte skriva något mer.
Citera
2012-10-26, 15:44
Medlem
winterboards avatar
Liknande saker har hänt mig, och då har jag helt enkelt lagt kontot bakom mig, för att skapa nytt. Jag råder dig till detta. Som i ovanstående inlägg minimerar du på så sätt skadan.

Citat:
Ursprungligen postat av antthetank
Håller med ovanstående. Det är ju faktiskt inte så att jorden går under för att du mister drygt 100 inlägg.

Jag förstår inte varför det skulle spela någon roll om man har ett visst antal inlägg eller inte?
Citera
2012-10-26, 15:49
Medlem
Be admin/mods att radera alla dina inlägg+ användare och skapa en ny?
Citera
2012-10-26, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HigherResolution
Det går inte.
Citera
2012-10-26, 15:54
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers

Hahahaha så jävla bra !!
Du fattar väll att man inte har ett liv utan flashback...
Citera
2012-10-26, 15:56
Medlem
Chevrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antthetank
Det är väl inte hela världen om man har 16000+ inlägg heller, om man ändå ämnar vara anonym.
Citera
2012-10-26, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HigherResolution

Så länge de inte bryter mot några regler så tas de inte bort. Det gäller att tänka sig för innan man skickar svar som kan vara mindre bra om de läckte ut.

Ögnade igenom dina inlägg TS och du har inte ens skrivit något pinsamt/farligt/hemligt, vad oroar du dig över? Du har 100 inlägg, skapa ett nytt konto och var försiktigare i framtiden om du inte vill bli avslöjad.

Varför vill du komma åt honom? Strunta i honom och håll dig till dig själv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in