2021-08-01, 06:05
Bannlyst
träffade äldre kvinna genom tinder, gjorde något på en parkering mitt i natten, nu när jag tänker på det så tror jag inte det var den bästa iden att stämma träff vid midnatt med någon från tinder som dessutom körde iväg mig till parkeringen.
Citera
2021-08-01, 10:01
Medlem
saurkrauts avatar
Tre nya ligg från saurkraut. Blev totalt 17 nya tjejer för juli månad, ett nytt personbästa och en guldmedalj.

Ligg nummer 71 för året och 15:e för juli. En 26-årig tjej som jobbar i butik (?) jag hade raggat upp på stan två veckor tidigare. Ganska snygg, relativt lång, halvlångt hår, smal kropp och en trevlig personlighet. Drink, promenad och hem till mig. Väl uppe i lägenheten börjar varningsklockorna ringa. Jag måste nog åka hem snart, säger hon bestämt. Inget gott tecken. Snart sitter hon gränsle över mig i soffan, men hon upprepar sig. Jag ska nog gå snart. Nu är det allt eller inget. Jag kysser henne och trots mina farhågor är hon mottaglig. Min hand glider snart ner innanför hennes trosor och tar ett tag om hennes rumpa samtidigt som jag låter mina fingertoppar snudda vid hennes fitta. I nästa stund klär vi oproblematiskt av varandra, kastar oss i sängs och inleder ett vaniljknull. Minns inte precis hur det gick till, men jag avslutade med att välsigna henne i munnen.

Ligg nummer 72 för året och 16:e för juli. En snygg och mycket solbränd 30-åring från en app som jobbar på kontor av något slag, med en tajt kropp. En trevlig kvällspromenad tar oss till mitt lägenhetshus. Återigen tvärstannar det. Nej, jag ska inte med upp. Hon verkar bestämd. Jag ler mot henne. Det är lungt, jag ska ut sen igen. Jag tittar på henne. Vi kan gå tillsammans. Som en nyckel i ett lås. Utan att tveka följer hon med upp och det tar inte lång tid förens vi har passionerat och ganska intensivt sex. Ganska hårdhänt och härligt i naturen, inklusive ett tresolars blåsjobb, som avslutas med att jag kommer henne i munnen.

Efter sexet frågar jag varför hon först inte hade velat följa med upp. Det kom så plötsligt. Innan vi ger oss av passar jag på att tungknulla hennes tvåa på soffan samtidigt som hon särar på skinkorna med båda händerna. Mums.

Ligg nummer 73 för året och 17:e för juli. 25-åring från en app som jobbar på någon klinik eller liknande. Mycket söt, smal, med vackra stora ögon och relativt långt hår. Precis min typ. Jag är en smula sen till att möta upp henne på kvällen, då jag i språnget förgäves försökt få kontaktuppgifter från en annan tjej. Vin, promenad, you know the drill. Väl i min lägenhet har vi sex, och vad som börjar som ett vaniljligg med doggy, missionären och ridning börjar snart ta en intressantare karaktär. Ett finger letar sig in i hennes tvåa, och då hennes anus verkar vara ganska mjukt så inser jag snart potentialen för att öppna upp en ny front. Sagt och gjort, några minuter oralt förarbete senare och jag tar hennes anala oskuld (fotnot: enligt mina uppgifter är detta 100:e gången jag har analsex med en tjej på första träffen). Det blir en session härligt rövknull i doggy, samtidigt som jag drar henne upp mot mig och kysser henne. Hon verkar finna det behagligt, trots att det är hennes första gång. Väl en bit inne i sessionen låter jag mig njuta av synen av hennes uppspärrade rosa hål framför mig. Snart måste jag få till ett avslut och det får bli i form av en sats vitt över hennes ansikte.

En söt och vacker tjej, kanske månadens finaste. Hoppas att vi ses igen för mer äventyr i tvåan.
Citera
2021-08-01, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
Tre nya ligg från saurkraut. Blev totalt 17 nya tjejer för juli månad, ett nytt personbästa och en guldmedalj.

Ligg nummer 71 för året och 15:e för juli. En 26-årig tjej som jobbar i butik (?) jag hade raggat upp på stan två veckor tidigare. Ganska snygg, relativt lång, halvlångt hår, smal kropp och en trevlig personlighet. Drink, promenad och hem till mig. Väl uppe i lägenheten börjar varningsklockorna ringa. Jag måste nog åka hem snart, säger hon bestämt. Inget gott tecken. Snart sitter hon gränsle över mig i soffan, men hon upprepar sig. Jag ska nog gå snart. Nu är det allt eller inget. Jag kysser henne och trots mina farhågor är hon mottaglig. Min hand glider snart ner innanför hennes trosor och tar ett tag om hennes rumpa samtidigt som jag låter mina fingertoppar snudda vid hennes fitta. I nästa stund klär vi oproblematiskt av varandra, kastar oss i sängs och inleder ett vaniljknull. Minns inte precis hur det gick till, men jag avslutade med att välsigna henne i munnen.

Ligg nummer 72 för året och 16:e för juli. En snygg och mycket solbränd 30-åring från en app som jobbar på kontor av något slag, med en tajt kropp. En trevlig kvällspromenad tar oss till mitt lägenhetshus. Återigen tvärstannar det. Nej, jag ska inte med upp. Hon verkar bestämd. Jag ler mot henne. Det är lungt, jag ska ut sen igen. Jag tittar på henne. Vi kan gå tillsammans. Som en nyckel i ett lås. Utan att tveka följer hon med upp och det tar inte lång tid förens vi har passionerat och ganska intensivt sex. Ganska hårdhänt och härligt i naturen, inklusive ett tresolars blåsjobb, som avslutas med att jag kommer henne i munnen.

Efter sexet frågar jag varför hon först inte hade velat följa med upp. Det kom så plötsligt. Innan vi ger oss av passar jag på att tungknulla hennes tvåa på soffan samtidigt som hon särar på skinkorna med båda händerna. Mums.

Ligg nummer 73 för året och 17:e för juli. 25-åring från en app som jobbar på någon klinik eller liknande. Mycket söt, smal, med vackra stora ögon och relativt långt hår. Precis min typ. Jag är en smula sen till att möta upp henne på kvällen, då jag i språnget förgäves försökt få kontaktuppgifter från en annan tjej. Vin, promenad, you know the drill. Väl i min lägenhet har vi sex, och vad som börjar som ett vaniljligg med doggy, missionären och ridning börjar snart ta en intressantare karaktär. Ett finger letar sig in i hennes tvåa, och då hennes anus verkar vara ganska mjukt så inser jag snart potentialen för att öppna upp en ny front. Sagt och gjort, några minuter oralt förarbete senare och jag tar hennes anala oskuld (fotnot: enligt mina uppgifter är detta 100:e gången jag har analsex med en tjej på första träffen). Det blir en session härligt rövknull i doggy, samtidigt som jag drar henne upp mot mig och kysser henne. Hon verkar finna det behagligt, trots att det är hennes första gång. Väl en bit inne i sessionen låter jag mig njuta av synen av hennes uppspärrade rosa hål framför mig. Snart måste jag få till ett avslut och det får bli i form av en sats vitt över hennes ansikte.

En söt och vacker tjej, kanske månadens finaste. Hoppas att vi ses igen för mer äventyr i tvåan.

Håller du till runt Stockholm Saurkraut?

Skicka bilderna på tjejerna i PM, som du lovat finns, om du är rädd för att outas här i tråden. Annars förblir du ett skämt för alla, tyvärr.
Citera
2021-08-01, 23:59
Medlem
Ikväll med min granne han är 20 år äldre än mig och kan sin sak synd bara att han är upptagen...
Citera
2021-08-02, 00:01
Medlem
kansascityshuffles avatar
Låg med en brud igår som jobbar på Coop. Riktigt tight. Ska träffa henne nästa helg så då ska vi prova på nya saker.
Citera
2021-08-02, 23:12
Medlem
Ouppfostradflickas avatar
Med min man nyss. Han var inte helt nöjd med mig så jag fick börja ligga över hans knä och få ordentligt med smisk. När det var avklarat red jag honom en stund, därefter börjde han mig över soffbordet och tog mig hårt bakifrån. Därefter sög jag av honom ganska länge, sedan böjde han mig över armstödet på soffan och smiskade mig ännu mer och varvade det med att pulla mig i både fittan och rumpan.
Avslutade i doggy på golvet och han sprutade mellan mina skinkor.
Citera
2021-08-03, 01:28
Medlem
RedRights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Mötte en kvinnlig finans-VD via en app.

Vi höll varandra i handen & tog en långpromenad vid ån på väg hem till mig. Jag hällde upp lite chablis i våra glas, sade ”får jag lov madame?” & bjöd upp till en cha cha. Sedan tryckte jag både 1an, 2an & 3an. Lade satsen på 4an! Olè!

Haha erkänn nu att de enda du fick va en fittfis rakt i ansiktet.
Citera
2021-08-04, 12:14
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Enligt tjejer är jag en 8.5 alltså över medel i utseendet. Och jag är rätt säker på att jag är mer aktiv och insatt i raggning och med tjejer än vad denna saurkuert är. Men att folk sitter och tror på honom och hans ligg antal, exempelvis 17 ligg i juli som en kille är bara långt ifrån verkligheten.

Siffrorna hade dock varit realistiska om Stockholm hade haft en befolkning på minst 15 miljoner människor och att han hade pratat med minst 100 tjejer om dagen.

Inte ens en den snyggaste hunken som vet vad han gör har såna här siffror. Okej om det hade varit tjej då de kan få ligga när och med vem som helst.

Men kul läsning på hans noveller och fantasier. Men bara synd för er som tror att det är verkliga ligg. Verkligheten är inte så lätt som han beskriver även hunkar som är 10or har svårt och få ligga varje vecka.

Fast att tro att utseende är speciellt viktigt är ett misstag.
Citera
2021-08-05, 09:35
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut

Dina noveller är välskrivna, men om detta stämmer så undrar jag följande.
1. Hur gör du?
2. Är du inte orolig för könssjukdomar å covid pandemin?
3. Har du barn?
4. Hur hinner du med allt knullande, jobbar du inte?
5. Vart å hur träffar du tjejerna å vad är det som gör att just du har sån dragningskraft?

Visst jag har knullat mycket i mina dagar men....
Citera
2021-08-05, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalkulla18
Ikväll med min granne han är 20 år äldre än mig och kan sin sak synd bara att han är upptagen...
Skrattar lite, kunde ha varit jag (ligger med min granne ibland)
Citera
2021-08-06, 23:53
Medlem
Jag och en Tinderdejt valde att ses på hotell i Stockholm. På rummet smekte jag hennes fitta utanpå trosorna och hon började andas häftigt. Vi tog av oss kläderna och jag visar markant att hon först ska rida av mig. Hon skrek högt medan jag tyckte det var blött och skönt. Jag nöp hennes bröst, smiskade hennes stjärt och klämde hennes skinkor hårt. Hon kom nästan men inte riktigt. Nu var det min tur att komma. Då ställer jag henne på alla fyra och pumpar hårt. Jag känner hur satsen byggs upp och jag exploderar och tömmer mig helt i fittan. Jag kommer alltid genom bra sex bakifrån. Hon kom hårt dagen efter då hon slappnade av mer.
Citera
2021-08-08, 08:51
Medlem
saurkrauts avatar
74:e ligget för året och första för augusti. En 25-åring från en app som jobbar på något stort företag. Söt, något över medellängd och med en relativt smal kropp som inte är speciellt märkvärdig.

Promenad, personkemi, hem till mig, drinkar. Vi dansar. Jag anar att hon är kåt men samtidigt försiktig. Kroppsberöring leder till att hon snart sitter gränsle över mig i soffan.

En kyss. Inga problem. Jag tar ett grepp om hennes rumpa genom hennes byxor. Vi växlar ännu en kyss. När jag börjar föra in min hand innanför hennes topp ryggar hon tillbaka något. Nej, vänta, det går inte, säger hon och småskrattar. Vi kan kyssas, men inte mer än så. Det är ju första gången vi träffas.

Fem minuter och lite saurkrautmagi senare står hon på knäna i min soffa. Jag har mitt ansikte intryckt mellan hennes bara skinkor och ger hennes fitta en respektabel omgång med tungan. Doften av hennes tvåa är svag, men lyckas ändå inspirera. Snart ställer jag mig upp och trycker in soldaten, som fyller hennes varma inre. Det gör lite ont för henne, visar det sig, så jag tyglar mig. Trots detta är snart doggysexet på soffan i full gång, innan vi växlar till att jag sätter mig ner på soffan så att hon kan sitta ovanpå mig, nu helt naken nedtill, för att rida mig. Efter migration till sängen, ytterligare vaniljsex, en medelmåttig avsugning och ännu en omgång oralsex vilar vi, varefter jag ber henne klä på sig (sexigare med halv- än helnaket). Med kläder på drar jag ner hennes byxor, ger henne ytterligare en omgång oralt bakifrån, för att sedan ta ner henne på golvet. Samtidigt som jag stimulerar min soldat med enda handen kysser jag henne och fingrar hennes tvåa med andra handen, innan jag lägger en stor vit välsignelse i hennes mun och över hennes kind. Hon sväljer omedelbart, slickar sig om läpparna och slickar därefter snällt upp resterna från soldaten.

Vi städar upp oss och lämnar lägenheten innan vi skiljs åt.

Citat:
Ursprungligen postat av SkottStolp1
Skicka bilderna på tjejerna i PM, som du lovat finns, om du är rädd för att outas här i tråden. Annars förblir du ett skämt för alla, tyvärr.

Oetiskt och bevisar samtidigt inget. Runkunderlag kan finnas på annat håll.

Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Enligt tjejer är jag en 8.5 alltså över medel i utseendet. Och jag är rätt säker på att jag är mer aktiv och insatt i raggning och med tjejer än vad denna saurkuert är. Men att folk sitter och tror på honom och hans ligg antal, exempelvis 17 ligg i juli som en kille är bara långt ifrån verkligheten.

Siffrorna hade dock varit realistiska om Stockholm hade haft en befolkning på minst 15 miljoner människor och att han hade pratat med minst 100 tjejer om dagen.

Inte ens en den snyggaste hunken som vet vad han gör har såna här siffror. Okej om det hade varit tjej då de kan få ligga när och med vem som helst.

Men kul läsning på hans noveller och fantasier. Men bara synd för er som tror att det är verkliga ligg. Verkligheten är inte så lätt som han beskriver även hunkar som är 10or har svårt och få ligga varje vecka.

17 var ovanligt många för en månad, dock. Månaden innan var antalet ungefär hälften.

Det går onekligen att ligga runt om du vet hur du ska göra. Du kan inte förlita dig på någon traditionell ragga-på-krogen-en-gång-i-veckan-rutin utan du måste utnyttja alla kanaler tillgängliga till fullo, inklusive appar, sociala nätverk och andra typ av ragg, för att kunna träffa ett antal nya tjejer varje vecka. Sen kommer du givetvis inte kunna knulla alla tjejer du träffar, men ändå de flesta.

Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Dina noveller är välskrivna, men om detta stämmer så undrar jag följande.
1. Hur gör du?
2. Är du inte orolig för könssjukdomar å covid pandemin?
3. Har du barn?
4. Hur hinner du med allt knullande, jobbar du inte?
5. Vart å hur träffar du tjejerna å vad är det som gör att just du har sån dragningskraft?

Visst jag har knullat mycket i mina dagar men....

1. Som ovan.
2. Könssjukdomar har man haft några, men de går att ta itu med. Livet är för kort för COVID.
3. Inga barn, ingen familj eller förhållande.
4. Jag jobbar heltid men har ett jobb som ger mig mycket flexibilitet.
5. Som beskrivet ovan. Självförtroende och humor tar dig långt. Mitt största problem är inte att få tjejer att ligga med mig, utan att säkra konstant tillgång till möten med nya snygga tjejer.

P.S. en ny regel: jag får inte ha fler inlägg på Flashback än antalet nya tjejer jag legat med sen jag började skriva här. Just nu på 188 (114+74) ligg sen januari 2020.
Senast redigerad av saurkraut 2021-08-08 kl. 09:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in