2012-10-25, 10:31
Medlem
Okej, nu vill jag hålla det på proffesionell nivå.

Vad är trams i fb ?

Jag har sett många som skrivit dåligare saker än mig, och deras inlägg får vara kvar.

Trams(humor) är väl en del av livet, att man trycker ner varandra är väl en del av livet också.
Man behöver inte ha en dålig intention, man gör det bara rent instinktivt.

Så är det fel att låta det utspegla sig i fb ?

Så nu ber jag den moderator, som tar en titt i tråden att inte kasta den i papperskorgen, TS är seriös, det enda som är felet att kanske tråden ligger inte i rätt forum, å då ber jag dig snällt mod kan du flytta den rätt, ej papperskorgen då .
Citera
2012-10-25, 10:40
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Fick du inte ett konkret svar i din tidigare tråd ? https://www.flashback.org/t1993087

Mod! Hur jobbar ni egentligen? Borde det inte vara en självklarhet att banna denna idiot för gott?
Citera
2012-10-25, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Morrison
Fick du inte ett konkret svar i din tidigare tråd ? https://www.flashback.org/t1993087

Mod! Hur jobbar ni egentligen? Borde det inte vara en självklarhet att banna denna idiot för gott?

Den meningen du skriver är dålig, det jag har skrivit är ej dåligt, det är en frågeställning .
Citera
2012-10-25, 11:21
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Du kanske är en Mod som trollar? Vem vet?
Citera
2012-10-25, 11:59
Medlem
Slug2s avatar
Trådstarten definierar ju vad trams är
Citera
2012-10-25, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Morrison
Du kanske är en Mod som trollar? Vem vet?

Lyckades locka fram det goda i dig
Citera
2012-10-25, 12:32
Medlem
Jag mår inte bra av att hela tiden leka snäll
Citera
2012-10-29, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Densistafilosofen
Jag mår inte bra av att hela tiden leka snäll

Jag ser att du har blivit avstängd. Det behöver kanske inte innebära att du var någonting viktigt på spåret. Däremot tror jag att det innebär att det inte kan uteslutas att du var någonting viktigt på spåret.

"Trams" är antagligen kopplat till "Seriöst", kopplat på det sätt som kallas "motsats".

"Att spåra ur" betyder antagligen "Vara någonting viktigt på spåret".

Antag att jag, när du läser detta, inte har blivit avstängd. Det betyder i så fall förmodligen att jag inte är någonting viktigt på spåret.

Behöver jag påpeka att jag inte vet?

Trams innebär att gissa sådant som den som använder ordet ("Trams") inte vill att någon ska få gissa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in